Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:34:51 GMT

فعالان اقتصادی در تداوم ثبات ارزی نقش آفرین باشند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۰۶۳۹

فعالان اقتصادی در تداوم ثبات ارزی نقش آفرین باشند

حسین مدرس‌خیابانی روز جمعه در نشست هم اندیشی برون رفت از رکود اقتصادی با محوریت تجارت خارجی استان بوشهر افزود: در این راستا باید جلوی بخشنامه‌های خلق الصاعه و مخل حوزه کار فعالان اقتصادی نیز گرفته شود.

وی بیان کرد: اکنون باید ببنیم چه فشار و تهدیدهای بی سابقه‎ای به کشور اعمال شده بود که اکنون باید رفته رفته برای بی اثر کردن این تلاطم تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس‌خیابانی ادامه داد: در مقطعی دشمنان کمر به نابودی بسته بودند اما نشد و کشور اکنون در حال تداوم مسیر خودش است.

 قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: شرایط اکنون به گونه‎‌ای است که برخی از از فعالان اقتصادی دعا می‎کنند این وضعیت نفروختن نفت، عدم اتکا به درآمدهای نفتی و ویژه دیدن شدن تولید ادامه پیدا کند.

مدرس‌خیابانی ادامه داد: شرایط سخت است ولی با این وجود اهتمام دولت همکاری با بخش خصوصی و پیشبرد اهداف آنها است.

وی افزود: این جور که انتظار داشته باشیم سیستم چابک باشد نیست که عمده دلایل آن نیز اتفاق های بود که در مقطعی ارتباط با خودروها و گوشی‌های تلفن همراه رخ داد.

مدرس‌خیابانی ادامه داد: با وجود اهتمام دولت برای همکاری با بخش خصوصی برخی خواسته‌های فعالان اقتصادی قابل اعتنا نیست و آنان باید چنین وضعیتی را درک کنند.

برچسب‌ها بوشهر نرخ ارز دولت مدرس خياباني

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر نرخ ارز دولت مدرس خياباني بوشهر نرخ ارز دولت مدرس خياباني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است

 ژنرال "سید عاصم منیر" فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرز‌های ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرز‌های مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران دیروز - دوشنبه سوم اردیبهشت ماه - به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی به پاکستان سفر کرد.

رئیس جمهور کشورمان در این سفر ۲ روزه خود پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با محمد شهباز شریف دیدار خصوصی خواهد داشت و به اتفاق وی نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور برگزار می‌شود.

آیت الله رئیسی در این سفر همچنین با آصف علی زرداری همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهر‌های دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

صبح امروز رئیس‌جمهور کشورمان به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی پاکستان سفر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است
  • لزوم دریافت شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • تداوم آرامش و ثبات بازار برنج کشور با حمایت دولت
  • همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین فرصت اخذ مجوز الکترونیکی کسب و کار‌ها
  • (ویدیو) تداوم جملات عجیب جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست، هند جیرفت بزرگ است!
  • بررسی راهکارهای رفع چالش های ارزی فعالان اقتصادی
  • راهکارهای رفع چالش های ارزی فعالان اقتصادی بررسی شد
  • راهکار‌های رفع چالش‌های ارزی فعالان اقتصادی بررسی شد