Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز جمعه ۲۴ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۹ کیلو تریاک در زیر بار انار

فرمانده انتظامی آباده از توقیف یک کامیون و کشف ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان آباده در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل محور مواصلاتی، به یک کامیون حامل بار انار مظنون و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آباده افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار انار جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، تاکید کرد: اقدامات قاچاقچیان در این شهرستان به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.

کشف ۳۰۰ کیلو مواد مخدر از میان شعله‌های آتش

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک سواری ۴۰۵ و کشف ۳۰۰ کیلو مواد مخدر در بازرسی از آن در محور مواصلاتی شهرستان بوانات خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به همراه کارکنان انتظامی شهرستان بوانات با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند افرادی با یک سواری ۴۰۵ قصد انتقال یک محموله تریاک از شرق کشور به شیراز را دارند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از ایست و بازرسی و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس، موفق شدند با شگرد‌های خاص پلیسی یک سواری ۴۰۵ را شناسایی و پس از مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه قاچاقچیان با آتش زدن خودرو حامل مواد مخدر قصد متواری شدن را داشتند، تصریح کرد: ماموران پس از خاموش کردن خودرو در بازرسی دقیق از آن؛ میزان ۱۷۲ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۱۲۷ کیلو و ۴۰۰ گرم سوخته تریاک کشف کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه پس از طی مسافتی در این زمینه ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و روانه زندان شدند، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی درکازرون

فرمانده انتظامی کازرون از توقیف یک اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد گفت: در راستای مبارزه با قاچاق و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محور‌های اصلی، به یک اتوبوس حامل بار مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۰۰ عدد بلبرنگ، ۱۳ حلقه لاستیک، ۴ دستگاه کولر گازی و چرخ خیاطی، ۱۸۰ کیلو بادام زمینی و ۳۲ لیتر رنگ قاچاق و فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش کالای قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

اجرای مقتدرانه قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیر مجاز در پاسارگاد

فرمانده انتظامی پاسارگاد از اجرای حکم تخریب چندین واحد صنفی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نیک‌بخت گفت: برابر احکام صادره از مراجع قضائی مبنی بر ساخت و ساز چندین واحد صنفی غیر مجاز در حریم جاده و اراضی ملی، موضوع در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در این عملیات اجرایی که با حضور دادستان، کارکنان اداره راه و ترابری، اداره برق، اداره گاز و سایر ادارات و سازمان‌های مرتبط در ۵ نقطه صورت گرفت تعداد ۳ مغازه و ۲ دامداری و انباری که به صورت غیر مجاز و در حریم جاده ساخته شده بود با اقتدار کامل تخریب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از همکاری خوب و صمیمانه مردم در اجرای این طرح‌ها تشکر و از آنان خواست تا با مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز، مراتب را با تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

توقیف کامیون حامل ۱۰ تن چوب قاچاق

فرمانده انتظامی سروستان از کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در بازرسی از یک کامیون به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون حامل بار چوب مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بررسی از این کامیون ۱۰ تن چوب قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ مجتهدی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: پلیس با تمام توان و جدیت با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در سروستان

فرمانده انتظامی سروستان از دستگیری فردی خبر داد که مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ عبدالرسول مجتهدی بیان کرد: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق سایت دیوار به پلیس آگاهی، رسیدگی و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: شاکی در اظهارات اولیه عنوان داشت از طریق سایت دیوار مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تحت عنوان اخذ بورسیه تحصیلی پیراپزشکی خارج از کشور به حساب مالک خط تلفن اعلامی در سایت واریز کردم که پس از آن نامبرده دیگر جوابگو تلفن نبود.

فرمانده انتظامی سروستان خاطر نشان کرد: ماموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند که متهم در یکی از استان‌های غربی کشور مخفی می‌باشد.

سرهنگ مجتهدی خاطر نشان کرد: ماموران با اخذ نیابت قضائی به آن استان اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به شهرستان سروستان انتقال دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات فنی و تخصصی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی اقرار کرد، گفت: این کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی سروستان عنوان داشت: خواسته ما از مردم این است که فریب افراد سودجو در سایت‌ها نخورند و کسانی که بدین شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.

دستگیری سارقین درون خودرو در فسا

فرمانده انتظامی فسا از دستگیری ۲ سارق درون خودرو و کشف ۱۹ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج رستمی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: افسران تجسس کلانتری"۱۲ معلم" با انجام کار‌های اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، موفق به شناسایی ۲ نفر سارق شدند و پس از هماهنگی قضائی آنان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده، متهمین به ۱۹ فقره سرقت درون خودرو اعتراف کردند، بیان کرد: سارقین پس از تشکیل پرونده تحویل دادسرا و از ان طریق روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی فسا به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول ایمنی و توصیه‌های پلیس، فرصت را از سارقان سلب کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

شارژ ارزان قیمت باعث کلاهبرداری شد

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به کلاهبرداری ۲۷۰ میلیون ریال از شاکی کرده بود.

سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: در پی ارجاع شکوائیه‌اى از سوى یکی از شهروندان با موضوع برداشت ۲۷۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب وی، پرونده در دستور کار افسران این پلیس قرار گرفت.

او بیان داشت: با توجه به طرح شکایت و بررسى حاصل از پرونده، مشخص گردید شاکی در یکی از شبکه‌های اجتماعی به نیت خرید شارژ ارزان قیمت با یک لینک برخورد کرده و وی در این صفحه اقدام به پرداخت ۱۵۰ هزار ریال می‌کند.

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات فنى و پلیسى مطلع شدند که صفحه فوق جعلی بوده و اطلاعات کارت عابر بانک شاکی در اختیار کلاهبردار قرار گرفته است و موجودی حساب وی را تخلیه کرده است.

او ادامه داد: با تلاش افسران و تحقیقات فنی و تخصصی، متهم که مردى ۳۲ ساله بود دستگیر و در بازجویی گفت با فریب کاربران در فضاى سایبرى اقدام به انتشار تبلیغاتى با مضامین نرم افزارهاى جعلى، ماهواره جیبی، شارژ ارزان قیمت و... می‌کردم و با وعده‌هاى واهی آنان را به صفحات جعلی هدایت می‌کردم.

سرهنگ سلیمانی به شهروندان و کاربران فضاى سایبرى هشدار داد: هرگونه خرید و پرداخت اینترنتى خود را از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌هاى رسمى و قانونى انجام دهید و به هیچ عنوان به تبلیغات دروغین منتشر شده در کانال‌ها و شبکه‌هاى اجتماعى اطمینان نکنید.

وی از کلیه کاربران خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، آن را در سایت پلیس فتا به نشانى www.cyberpolice.ir "بخش ارتباطات مردمی" ثبت کنند و از آخرین رویداد‌ها از جمله اخبار و حوادث سایبرى مطلع شوند.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، یوسف ملک‌زاده از کشف ۵۶ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق و در پی تعامل سازنده اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، مطلع شدند قاچاقچیان در سطح شهر شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.

وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شهر شیراز مورد شناسایی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و در این خصوص یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

ملک زاده تأکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ همواره یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی به شمار می‌رود.

کد خبر 747035

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل