Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@02:30:24 GMT

قطع برق ۳۰۰ هزار مشترک در فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۰۸۹۸

قطع برق ۳۰۰ هزار مشترک در فرانسه

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- اپراتور شبکه برق فرانسه از قطع برق ۳۰۰ هزار مشترک در چهار استان در مرکز و شرق فرانسه به علت بارش برف خبر داد. تاریخ انتشار: 11:40 - 24 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۹۹۱ به گزارش گروه چندرسانه ای خبرگزاری میزان، پراتور شبکه برق فرانسه (آنودی/ Enedis) از قطع برق ۳۰۰ هزار مشترک در چهار استان در مرکز و شرق فرانسه به علت بارش برف خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه تلویزیونی «ب اف ام ت وی» تصاویری از برف سنگین در فرانسه را در توییتر منتشر کرد.

روزنامه لوپاریزین در توئیتی نوشت بخشی از حمل و نقل به ویژه سروس مدارس روز جمعه در آردش Ardèche، دروم Drôme و ایزر‏ Isère در جنوب شرق فرانسه به علت بارش برف سنگین به حال تعلیق درآمد. هشدار نارنجی قرار است حدود ساعت ۱۰ صبح روز جمعه به وقت محلی پایان یابد. برق این مناطق نیز قطع است.
در همین زمینه و در پی بارش برف سنگین در شرق فرانسه یک نفر در ایزر جانش را از دست داد. بخشی از حمل و نقل در گرونوبل مختل شده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر ببینید: قطعی برق در آمریکای جنوبی قطع گسترده برق در منهتن نیویورک  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قطع برق قطعی برق فرانسه بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد

به گزارش قدس خراسان، محسن چهکندی با اعلام این خبر افزود: این انشعابهای غیر مجاز بعد از شناسایی با پرداخت جریمه و خرید انشعاب قانونی به انشعاب مجاز تبدیل شدند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح برخورد با انشعابات غیرمجاز آب و صیانت از منابع آبی، گشت‌های مشترک آب و فاضلاب با همکاری نیروی انتظامی با عنوان "گشت آب" در دستور کار قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز بیشتر مربوط به بخش‌های مسکونی، تجاری و باغها بود، تصریح کرد: علاوه بر این تعداد ۹۰ فقره انشعاب غیرمجاز نیز در قالب این طرح پارسال در شهرستان خواف قطع شد.


وی در خصوص زیان های انشعابات غیرمجاز آب تصریح کرد: مصرف غیرمجاز آب نه تنها موجب هدر رفت این مایه حیاتی منجر می‌شود، بلکه به شبکه توزیع آب نیز آسیب می‌رساند و حقوق مشترکان قانونی را تضییع می‌کند.
چهکندی گفت: گشت آب به صورت مستمر در سطح مناطق شهری و روستایی شهرستان خواف در حال فعالیت و شناسایی انشعابات غیرمجاز هستند.
از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.
مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • بکش اما خطا نکن!
  • ماموریت مشترک گروسیان و پورحمیدی با پیراهن آبی
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضائی سوریه، عراق و ایران در دمشق
  • رزمایش مشترک روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان
  • هشدار قرمز؛ تداوم بارش‌های سنگین در ۵ استان
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان