Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه خبرگزاری جمهوری اسلامی مشاهدات خبرنگاران ایرنا از نقاط مختلف کلانشهر مشهد حاکی است ارائه سوخت بنزین در جایگاه‌های پمپ بنزین این شهر به روال عادی و همیشگی ادامه دارد و هیچ مورد غیر عادی و خاصی مشاهده نمی شود.

بنا بر این گزارش، مردم مطابق روال همه روزه به جایگاههای پمپ بنزین مراجعه کرده و سوخت مورد نیاز خود را دریافت می کنند و شلوغی و ازدحام غیر معمولی به چشم نمی خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان، بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد.

براساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان خواهد بود همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰  تومان تعیین شده است.

محمد رضا دانشور نیا معاون امنیتی، انتظامی فرماندار مشهد  هم در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:هیچ مشکلی از ۷۷ جایگاه سوخت کلانشهر مشهد و شهر بینالود گزارش نشده است.

همچنین مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی هم به خبرنگار ایرنا گفت:هم اکنون وضعیت همه جایگاههای پمپ بنزین مشهد آرام است.

جعفر قائمی طلب افزود:شب گذشته اما در تعدادی از جایگاههای پمپ بنزین مشهد صف شکل گرفته بود و اندکی شلوغ شده بود که با توجه به اعلام خبر سهمیه بندی بنزین این میزان ازدحام طبیعی بود.

برچسب‌ها مشهد بنزین کارت سوخت خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد بنزین کارت سوخت خراسان رضوی مشهد بنزین کارت سوخت خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط عادی در پمپ‌بنزین‌ها برقرار است

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت گفت: در پی حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در بامداد امروز برخی هموطنانمان در شهرهای مختلف برای شادی و انجام مراسماتی به خیابان‌ها آمدند که این افزایش تردد، نیاز به سوخـت‌گیری و حضور بخشی از مردم در پمپ‌بنزین‌ها را به دنبال داشت.

وی افزود: برخی هموطنان نیز در ساعات بامداد و صبح امروز، مراجعاتی بیش از روزهای عادی به جایگاه‌های عرضه سوخت داشتند، با این حال، نه در ساعات بامداد و نه در ساعات صبح امروز، به‌هیچ وجه شاهد هجوم مردم به پمپ‌بنزین‌ها و شرایط غیرعادی در جایگاه‌های عرضه سوخت نبودیم و اخباری که برخی رسانه‌های معاند از صف‌های بنزین در ایران منتشر کرده‌اند، بزرگ‌نمایی و غیرواقعی بوده است.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت با بیان اینکه "شرایط سوخت‌گیری در شب گذشته و صبح امروز علی‌رغم افزایش مراجعه مردم به پمپ‌بنزین‌ها عادی بوده"، گفت: هم‌اکنون نیز در برخی جایگاه‌های پرتردد عرضه سوخت در برخی کلانشهرها، صف‌های سوخت‌گیری داریم، اما این میزان تردد و شرایط سوخت‌گیری، کاملا عادی است و هیچ‌گونه اختلالی در این زمینه وجود ندارد.

نواز در خصوص کارت آزاد جایگاه‌های سوخت گفت: اگرچه بخشی از کارت‌های آزاد جایگاه‌های سوخت که در ایام نوروز اضافه بر ایام قبل از نوروز، توزیع شده بود جمع‌آوری شده اما همچنان از نظر تعداد کارت آزاد جایگاه‌ها به شرایط پیش از نوروز بازنگشته‌ایم و تعداد کارت آزاد جایگاه‌ها بیشتر از ایام پیش از نوروز است.

وی افزود: به جز جایگاه‌های عرضه سوخت در مناطق مرزی که شرایط خاص خود را دارند، هم‌اکنون در تهران و کلانشهرها به ازای هر سکو، یک کارت آزاد در جایگاه‌ها وجود دارد و در دیگر نقاط کشور نیز به ازای میزان تردد، به ازای هر دو سکو یک کارت آزاد و یا به ازای هر جایگاه یک کارت آزاد وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • روند سوخت‌رسانی در زنجان عادی است
  • شرایط عادی در پمپ‌بنزین‌ها برقرار است
  • شرایط در پمپ‌بنزین‌های کشور عادی است
  • تغییری در روند سوخت رسانی مازندران ایجاد نشده است
  • توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد/ مردم نگران تامین بنزین نباشند
  • توزیع بنزین طبق روال عادی ادامه دارد
  • توزیع بنزین کشور طبق روال عادی ادامه دارد
  • تغییری در روند سوخت‌رسانی مازندران ایجاد نشده است
  • تغییری در روند سوخت‌رسانی ایجاد نشده است
  • جایگاه‌های سوخت تهران به شرایط عادی بازگشتند