Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و فرمانده سپاه عاشورا صبح امروز به منظور نظارت بر روند آواربرداری و امدادرسانی وارد روستای زلزله‌زده ورنکش در آذربایجان‌شرقی شد.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از روستای زلزله‌زده ورنکش در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در روستا‌های زلزله‌زده میانه ۲۰ دستگاه مهندسی سنگین سپاه پاسداران در منطقه در حال فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از ۱۰۵ خانه آوابرداری شده در منطقه ۵۰ خانه توسط نیرو‌های سپاه آواربرداری شده است و طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده آواربرداری خانه‌های تخریب شده به اتمام خواهد رسید.

فرمانده کل س‍پاه پاسداران تصریح کرد: با تجربیات از حوادث و بلایای گذشته در کشور ما تا آخر حادثه در کنار مردم می‌ایستیم.

او خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج به عنوان اولین گروه وارد منطقه شده‌ایم و آخر از همه خارج خواهیم شد.

زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد روز جمعه هفدهم آبان حوالی شهر ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که در این زلزله ۵ نفر جان خود را از دست دادند و به ۳ هزار واحد مسکونی تخریب یا آسیب وارد شده است.

انتهای پیام/پ

 

امداد رسانی های سپاه پاسداران به مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران زلزله میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   متن کامل پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

29 فروردین ماه «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» و تجلیل از حماسه آفرینی‏های آجا که یادآور حکمت، هوشمندی و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی در حفظ ارتش و خنثی سازی توطئه بزرگ منافقین و ضد انقلاب در طلیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، سرفصل حیات جدید ارتش در صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور است و حوادث و رخدادهای پس از آن به ویژه هشت سال دفاع مقدس به خوبی نمایانگر نقش‌آفرینی‌های سترگ ارتش انقلابی و غیور در عرصه‌ اجرای ماموریت‌های خطیر محوله بوده است.

  خدای بزرگ را شاکریم که تصویر زیبای وحدت، اخوت، همدلی، همراهی و هم افزایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره موجب رضایت و خرسندی امام امت و ملت شریف و نجیب ایران عزیز را فراهم آورده است.

اینجانب ضمن پاسداشت رشادت‌های بزرگ‏مردان ارتش؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران بالاخص امیر فرمانده محترم قرارگاه منطقه‏ای شمالغرب ارتش و نیروهای مستقر در این استان تبریک گفته، امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در حفظ دستاورد‌های نظام و دفاع از کیان اسلامی و خدمت به مردم باشیم.

 

سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • امیرعبداللهیان: عملیات «وعده صادق» تعریف نو از موازنه قدرت در منطقه غرب آسیا بود
  • عملیات «وعده صادق» تعریف نو از موازنه قدرت در منطقه غرب آسیا بود
  • حمایت قاطع دادگستری آذربایجان‌غربی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • پاسخ اسرائیل به حمله سپاه پاسداران از نگاه علاءالدین بروجردی
  • قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • حمایت مردم شیعه و سنی زاهدان از اقدام ایران در تنبیه رژیم اشغال‌گر صهیونیست
  • پاسخ اسرائیل به حمله سپاه پاسداران از نگاه علاءالدین بروجردی /آمریکا وارد میدان شود، پایگاه هایش در منطقه را خواهیم زد
  • حمایت مردم آذربایجان غربی از عملیات سپاه پاسداران
  • ابراز خرسندی مردم آذربایجان شرقی از سیلی به اسرائیل