Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و امور استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی بر سه محور اصلی قرآن، خوشنویسی و ادبیات فارسی در مدارس سمای استان خراسان رضوی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی سروری مجد در گردهمایی هم‌اندیشی و کارگاه محور معاونان و مدیران سمای استان خراسان رضوی بر سه محور اصلی قرآن، خوشنویسی و ادبیات فارسی در سطح مدارس سما استان خراسان رضوی تأکید کرد و گفت: دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنا و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دغدغه زیادی در خصوص امور فرهنگی در مدارس سما دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این زمینه شوراهای تخصصی تشکیل شده تا از این طریق انتقال تجربیات در سطح مدارس به سهولت انجام شود.

وی ضمن قدردانی از مدیران مدارس سما به دلیل با اهمیت شمردن مسأله فرهنگ در سطح مدارس، اظهار کرد: امروز باید به مدارس سما توجه ویژه‌ای شود، چرا که دانش آموزان با همان فرهنگ و تربیتی که در مدارس رشد یافته‌اند، وارد دانشگاه می‌شوند.

دکتر سروری مجد با بیان اینکه هنوز در مدارس سما یک مدل تربیتی ویژه تدوین نشده است، تأکید کرد: تدوین مدل تربیتی ویژه مدارس سما یکی از کارهای مهم دانشگاه است، تا تمایز این مدارس با سایر مدارس مشخص شود.

وی خواستار پیگیری این الگوی تربیتی توسط مدیران مدارس سما شد و خاطرنشان کرد: پیاده سازی آن در مدارس بسیار با اهمیت است.

معین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی در ادامه خاطرنشان کرد: ما همیشه در کنار مدیران زحمتکش مدارس سما هستیم و باید با این تفکر پیش برویم که اینجا مهمترین نقطه عالم است که بر بام آن ایستاده‌ایم، چراکه رسالت ما تربیت اسلامی دانش آموزان این مرز و بوم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم

حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت: گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزش‌های مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعیت، مسجد، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه‌های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود