Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالاخره یک تیم با کارملو آنتونی قرارداد امضا کرد.

طرفداری - کارملو آنتونی که بیش از یک سال از NBA دور بوده است، برای امضای یک قرارداد تضمین‌نشده با تیم پورتلند تریل بلیزرز به توافق رسیده است.

به گزارش آدرین وجناروسکی از ESPN، بلیزرز در گذشته و زمانی که آنتونی برای نیویورک نیکس بازی می‌کرد بارها برای به‌خدمت گرفتن وی اقدام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اجرایی بلیزرز، نیل الشی و مدیربرنامه‌های آنتونی، لئون رز، از زمان تمرینات پیش‌فصل درباره ملو باهم در ارتباط بوده‌اند. در دو روز اخیر و پیش از حصول توافق میان طرفین، الشی و مربی تیم یعنی تری اسکاتس مستقیماً با آنتونی صحبت کرده بودند.

پورتلند در حال حاضر در جدول کنفرانس غرب اصلاً وضعیت خوبی ندارد. یاران دیمین لیلارد تا بدینجای فصل چهار پیروزی و 8 شکست ثبت کرده‌اند. آنها در دو دیدار اخیر نتیجه را برابر رقیبا واگذار کردند.  آخرین باخت بلیزرز در برابر تورنتو رپترز رقم خورد. آنتونی که حالا 35 سال دارد درحالی به بلیزرز ملحق می‌شود که این فرنچایز باید از روز شنبه و بازی برابر اسپرز، شش بازی خارج از خانه پیاپی برگزار کند.

بازیکن ده دوره آل استار، از فصل 2018-2019 و زمانی که در ابتدای فصل تنها ده بازی برای هیوستون راکتس انجام داد دیگر وارد زمین نشده است. آنتونی علاوه بر راکتس در اوکلاها سیتی تاندر، نیویورک نیکس و دنور ناگتس هم حضور داشته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی، وینگر برزیلی یونایتد، شب بازی با ‏کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی، رفتار عجیب و غریبی داشت. ‏

یونایتد که ابتدا از حریف چمپیونشیپی خود 3-0 جلو افتاده بود در ‏نیمه دوم برتری را با تساوی 3-3 عوض کرد و در وقتهای اضافه اگر ‏گل کاونتری آفساید اعلام نمی‌شد حتی بازی را باخته بود. یونایتدها ‏در ضربات پنالتی پیروز شدند ولی واکنش آنتونی بعد از برد تیمش ‏خیلی زود سوژه شد. ‏

آنتونی به سمت بازیکنان کاونتری رفته و درحالیکه دستش را روی ‏گوش خود گرفته بود برای آنها کری‌خوانی کرد. این رفتار آنتونی باعث ‏شد هواداران رقبای یونایتد این تیم و وینگر برزیلی را به شدت مسخره ‏کنند. ادعای رقبای یونایتد این بود که شیاطین سرخ به جایی ‏رسیده‌اند که پیروزی میلی‌متری و شانسی در ضربات پنالتی آنقدر ‏خوشحال‌شان می‌کند که برای حریف چمپیونشیپی اینطور خط و ‏نشان بکشند. ‏

همین تمسخرها باعث شد حتی هواداران یونایتد هم از آنتونی انتقاد ‏کنند. یونایتدها می‌گویند هیچ دلیلی بر این نوع خوشحالی آنتونی بعد ‏از آن بازی نبوده و وینگر برزیلی نباید بهانه دست رقبا می‌داده است. ‏

آنتونی امروز مقابل همه انتقادها ایستاد و گفت عذرخواهی نمی‌کند ‏چرا که اعتقاد دارد از تیمش دفاع کرده و جواب شیطنت‌های بازیکنان ‏کاونتری را داده است. ‏

وینگر برزیلی یونایتد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:" کاونتری ثابت ‏کرد چرا به نیمه‌نهایی رسیده. ما به خاطر هواداران به دنبال رسیدن ‏به فینال بودیم و رسیدیم. بازیکن آنها با هواداران ما درست برخورد ‏نکرد و من در گرماگرم مسابقه و جو بازی به تحریک آنها جواب دادم. ‏کاری که من کردم دفاع طبیعی از باشگاهم بود".

دیگر خبرها

  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور