Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@01:21:10 GMT

تبریزی قصد جدایی از استقلال را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۱۱۱۳

تبریزی قصد جدایی از استقلال را ندارد

خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال استقلال برنامه‌ای برای جدایی از آبی‌پوشان ندارد. تاریخ انتشار: 11:56 - 24 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۹۷۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در حالی که تنها ۱۰ هفته از لیگ برتر گذشته و ۵ بازی به پایان نیم فصل باقی‌مانده، صحبت‌هایی در خصوص نقل‌وانتقالات در استقلال مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روز‌های گذشته بحث‌هایی به میان آمده که باشگاه استقلال قصد معاوضه مرتضی تبریزی مهاجم خود با امیرارسلان مطهری مهاجم ذوب‌آهن را دارد. این خبر از سوی مدیران استقلال نه تکذیب شده نه تأیید، اما باعث ناراحتی مهاجم آبی‌پوشان شده است.

تبریزی برخلاف این شایعات برنامه‌ای برای جدایی از جمع آبی‌پوشان پایتخت ندارد. تبریزی با وجود نیمکت‌نشینی و عدم موفقیت در ترکیب استقلال، قصد دارد خودش را به مرور به ترکیب رسانده و جایگاهش را به ثبات برساند. او این روز‌ها با جدیت خاصی تمرین می‌کند تا بتواند راهی برای رسیدن به ترکیب و نشان دادن توانایی‌هایش پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر مرتضی تبریزی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش ۱۴.۴۸ میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت ۲۴ هفته از لیگ آبی پوشان با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده ۸۲ جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با ۲ پله صعود در رده ۱۶۱ دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا ۹ پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان ۷۹ پله است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228073 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)