Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:00:16 GMT

سارقان بانک ملی زاهدان در کمتر از ۱۲ روز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۱۱۴۳

سارقان بانک ملی زاهدان در کمتر از ۱۲ روز دستگیر شدند

سردار محمد قنبری در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: ساعت۱۳ و ۵۲ دقیقه یازدهم آبانماه سال جاری، ۲ سارق مسلح با یک اسلحه شکاری وینچستر با سر و صورت پوشیده و لباس محلی بوسیله یک دستگاه پژوی نقره ای فاقد پلاک وارد بانک ملی شعبه میدان پانزدهم خرداد شهرستان زاهدان شده و با تهدید کارمندان بانک، مبلغ ۶۲ میلیون و ۱۳۷ هزار تومان وجه نقد را سرقت و به سرعت از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان با بررسی دقیق صحنه سرقت عملیات گسترده ای را برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان  و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده علمی و تخصصی طی یک عملیات پیچیده سه عضو  این باند را که با هم برادر می باشند را شناسایی و دستگیری آنان را آغاز کردند.

سردار قنبری عنوان کرد: با شناسایی مخفیگاهان متهمان، تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی پس از هماهنگی های لازم قضائی حوالی ساعت ۴ بامداد روز جاری طی ۳ عملیات مجزا و هماهنگ ۲ عضو این باند را در خیابان خرمشهر و رازی شهر زاهدان و نفر سوم را در ایستگاه بازرسی نصرت آباد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی  استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف ۵۰ میلیون تومان از پول های سرقت شده از مخفیگاه خواهر این متهمان عنوان کرد: تحقیقات برای کشف دیگر اعمال مجرمانه اعضای این باند با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

 وی در پایان با تاکید بر اقدامات هوشمندانه و مقتدرانه پلیس در کشف جرائم، خاطر نشان کرد: سلب آسایش و امنیت شهروندان، خط قرمز پلیس است و همکاران من بدون چشم‌پوشی با تمامی افرادی که به هر نحو، زمینه ناامنی روانی و اجتماعی را فراهم کنند مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

کد خبر 4772753

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد قنبری زاهدان سارقان مسلح فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله شهرکرد ایلام راهپيمايي 13 آبان گرگان تئاتر کودک و نوجوان شیراز هفته وحدت قزوین بیرجند سفر استانی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد