Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره احیاگران امداد صنعت نانو گفت: گسترش دانش نوین در ایران ظرفیت‌های جدیدی برای توسعه کشور فراهم کرده که استفاده از این ظرفیت، نیازمند رویدادهایی همچون رینوتکس است. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش‌ خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یدالله جعفری در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری رینوتکس در خصوص دستاوردهای این رویداد صنعتی و علمی اظهار کرد: پیشرفت‌های دانش و فناوری جهان در سال‌های اخیر تحول بزرگی در حوزه‌های فناوری نوین ایجاد کرده و گسترش دانش نوین در ایران نیز ظرفیت‌های جدیدی برای توسعه کشور فراهم کرده که استفاده از این ظرفیت، نیازمند رویدادهایی همچون رینوتکس است که بازیگران اصلی عرصه نوآوری شامل صاحبان ایده، استارت آپ‌ها، شرکت‌های فناور و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حضور در حوزه‌های دانش محور را زیر یک سقف گردآورده تا بدون در نظر گرفتن اهداف بازرگانی معمول در نمایشگاه‌های تجاری، ضمن ایجاد ارتباط بین آن‌ها از هم‌افزایی به وجود آمده، امکان شکوفایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های هریک از آن‌ها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این نمایشگاه را بستر ملاقات و شبکه‌سازی میان تحقق ایده‌ها دانست که زمینه ملاقات با منتورها، استارت‌آپ‌های برتر، شتاب‌دهنده‌ها، سرمایه‌گذاران را فراهم کرده است و گفت: در کنار این نمایشگاه شاهد برخی رویداد تجاری و ترویجی در زمان برگزاری نمایشگاه هم شدیم که این موضوع موجب دسترسی تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان خدمات و صاحبان دانش فنی به مشتریان و سرمایه‌گذاران می‌شود.

جعفری پادادش حمایت از محققان و پژوهشگران کمتر ازساخت بیمارستان ندانست وافزود: نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی رینوتکس یکی از ابتکارعلمی وتجاری استانداری آذربایجان شرقی بوده و جایگاه ویژه درتوسعه علم و ترویج نوآوری کشور ایجاد کرد و بستر مناسب برای شکوفایی محققان و پژوهشگران و صنعتگران تبدیل شده است.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بخش کشاورزی موجب تحول و جهش تولید در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعال‌تر شوند، افزود: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۱۶۱ تعاونی و تشکل بخش کشاورزی، گفت: در راستای مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: گیاهان دارویی و سایر بخش‌های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: وجود آب فراوان، زمین‌های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند.

کد خبر 747964

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • از اکسپو ایران ۲۰۲۴ چه می‌دانید؟
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایش توانمندی‌های صادراتی نخبگان کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»