Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:55:38 GMT

ایران در نمایشگاه گردشگری آنکارا شرکت کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۱۴۲۸

ایران در نمایشگاه گردشگری آنکارا شرکت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، این نمایشگاه از روز گذشته در  Ato Congrasium Ankara (مرکز نمایشگاههای آنکارا) پایتخت کشور ترکیه برپا شده و تا عصر روز ۲۶ آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت.

در  نمایشگاه گردشگری و مسافرت آنکارا، آثار هنری و تبلیغاتی کشورهای مختلف از جمله کشورهای آفریقایی، کشورهای همسایه و منطقه مانند ازبکستان، قزاقستان، سریلانکا و غیره با موضوع گردشگری و صنایع دستی در معرض دید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رایزنی فرهنگی ایران در آنکارا نیز با اختصاص فضای ۱۵ متری از این نمایشگاه ده هزار متر مربعی توانست با نمایش بخشی از آثار هنری ، صنایع دستی و معرفی جاذبه های گردشگری ایران، این کشور را به عنوان یکی از مقاصد سفر به بازدیدکنندگان معرفی کند. 

در این نمایشگاه آثاری از صنایع دستی هنرمندان ایران ، فرش و تابلو فرش های مختلف در غرفه ایران به نمایش گذاشته شده است. همچنین یک هنرمند فرش باف در غرفه ایران هنر فرش بافی را صورت زنده اجرا می کند.

پخش بروشورها و کاتالوگ های معرفی ایران،  نمایش فیلم های مستند از تاریخ و تمدن و جاذبه های گردشگری ایران با دوبله ترکی و معرفی هفت هزار سال تمدن ایران از جمله تلاش های رایزنی در معرفی ایران به بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.

کد خبر 4772714 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری صنایع دستی آنکارا هفته کتاب هفته کتاب و کتاب خوانی ترجمه کتاب و کتابخوانی گردشگری ادبیات بازار نشر ادبیات جهان تازه های نشر رایزنی فرهنگی جایزه ادبی معرفی کتاب سازمان اسناد و کتابخانه ملی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشورمان دستاورد‌های مختلف صنعت دفاعی ایران را در نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد به نمایش گذاشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاورد‌های مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپاد‌های مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

دیگر خبرها

  • نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت سرعت می‌گیرد
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • «سفال لالجین» سفیر فرهنگی و صادراتی همدان در اکسپو ۲۰۲۴
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
  • لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان