Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل مولداوی در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ اصلاً راضی نیست. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدیه دشان در پی برتری 2 بر یک شب گذشته (پنجشنبه) شاگردانش مقابل مولدوای در مرحله انتخابی یورو 2020 که آنها را به صدر جدول رده‌بندی گروه H رساند و صعودشان به مرحله پایانی این رقابت‌ها را قطعی کرد، به نشریه فرانسوی «اکیپ» گفت: عملکرد ما در نیمه اول کافی نبود و گل اول‌مان را روی اشتباه دروازه‌بان حریف به ثمر رساندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عملکرد مهاجمان‌مان در نیمه اول راضی نیستم. در 45 دقیقه دوم اما باثبات‌تر بودیم، با این حال نتوانستیم از موقعیت‌های‌ خود بهره لازم را ببریم. ما 17 شوت زدیم که تمام آنها در چهارچوب نبود که در این زمینه در نیمه اول ضعیف‌تر کار کردیم.

انتخابی یورو 2020| انگلیس با برتری پرگل صعود کرد/ صعود فرانسه و جمهوری چک در شب هت‌تریک رونالدو قطعی شد

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: ما تحرک لازم را در این بازی نداشتیم. این تیم پتانسیل بالایی دارد، اما چیزی را که از بازیکنام می‌خواستم، در این بازی ندیدم و این را بین دو نیمه به آنها گفتم. اولیویه ژیرو اما بازی تأثیرگذاری را به نمایش گذاشت. او با سبک بازی‌اش موقعیت‌های گلزنی را برای دیگر بازیکنان خلق کرد. ژیرو خودش خواست که پنالتی را بزند و پنالتی را هم خوب زد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال فرانسه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال فرانسه یورو 2020 تیم ملی فوتبال فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

مانوئل نویر در روزی که قدرت پاس بی‌نظیرش را بار دیگر اثبات کرده بود، رکورد مهمی را به ثبت رساند. 

طرفداری | بایرن مونیخ در شبی که مانوئل نویر درخشان ظاهر شده بود، مجموعا با برتری 3-2 مقابل آرسنال راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. 

به گزارش اوپتا؛ مانوئل نویر با کلین‌شیتی که مقابل آرسنال به ثبت رساند، به یک رکورد تاریخی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. سنگربان افسانه‌ای باواریایی‌ها اکنون با 58 کلین‌شیت بهترین عملکرد را در تاریخ مسابقات اروپایی دارد. او پیش از بازی امشب در کنار ایکر کاسیاس (57)، این رکورد را به صورت مشترک در اختیار داشت. کاسیاس با 177 بازی این مهم را به ثبت رسانده بود اما نویر امشب در بازی شماره 139 خود چنین عملکردی را به ارمغان آورد. جانلوییجی بوفون (53)، ادوین فن در سار (51) و پیتر چک (49)، دیگر بازیکنانی هستند که در این زمینه عملکرد بسیار خوبی دارند. 

عملکرد خیره‌کننده مانوئل نویر در بحث ارسال پاس؛ دروازه‌بان یا هافبک؟

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!
  • تساوی فولاد و مس رفسنجان در نیمه نخست
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • غول کش علیه جواد نکو و شاگردانش
  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل
  • پپ گواردیولا هنگام تماشای پنالتی شاگردانش مقابل رئال مادرید / ویدیو فان
  • عملکرد ضعیف ستاره آرسنال: همه‌ش صفره!
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا