Web Analytics Made Easy - Statcounter

 روزنامه چوسون کره‌‌جنوبی گزارشی از بازی روز گذشته ایران برابر عراق در امان منتشرکرد.

اخبار ورزشی- این نشریه ابتدا به شرح گل‌های رد و بدل شده در بازی روز گذشته ایران و حریف همسایه‌اش در پایتخت اردن پرداخت.

همچنین عنوان کرد که در بازی قبلی نیز تیم ملی کشورمان با یک مغلوب بحرین شد.

گزارشگر چوسون در ادامه مطرح کرد تیم عراق با بردی که شب گذشته کسب کرد، در گروه سوم 10 امتیازی شد اما تیم ایران به خاطر دو ناکامی اخیرش، با 6 امتیاز در رده سوم گروه بعد از بحرین جای گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشگر این نشریه ادامه داد: حالا کار برای ایران در ادامه مسابقات راحت نخواهد بود تا بتواند در پله نخست گروه برای راهیابی به دور بعد قرارگیرد. زیرا 4 امتیاز فاصله با عراق، باعث می‌شود که ایران در 4 مسابقه باقیمانده‌اش تحت فشار قرارگیرد. البته شانسی که برای ایران وجود دارد، انجام 3 بازی از این تعداد در مصاف‌های خانگی خواهد بود. ایران همیشه در خانه نمایشی قوی ارائه کرده است. حالا این ایران با ایرانی که توسط کارلوس کی‌روش هدایت می‌شد، فرق می‌کند.

این نشریه افزود: ایران زمان کی‌روش،‌ فوتبال خاصی را بازی می‌کرد. تیمی که حریف را کاملا تحت فشار می‌گذاشت و از پادرمی‌آورد. در حالیکه ایران دوره ویلموتس، فوتبالی را در عمل بازی نمی‌کند که تا آخرین دقیقه تداوم داشته باشد.

چوسون همچنین عنوان کرد: نکته خاص این بود که ایران در سال‌های اخیر قوی‌ترین در آسیا بود و بهترین رنکنیگ قاره آسیا را داشت. حالا ویلموتس با این چالش مواجه است که بتواند اعتبار گذشته را به تیم ایران بازگرداند. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی ایران عراق پایتخت تیم ملی بحرین فوتبال ایران کی روش رسانه کره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس

فرهاد مجیدی به العین تبریک گفت.

طرفداری | فرهاد مجیدی استوری جدیدی را به اشتراک گذاشت.

العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است