Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@21:39:20 GMT

محدودیت سوختگیری با کارت بنزین جایگاه برداشته شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۱۶۴۹

محدودیت سوختگیری با کارت بنزین جایگاه برداشته شد

آفتاب‌‌نیوز :

عرضه بنزین در جایگاه‌های سوخت از ٢٢ مردادماه امسال صرفاً با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو امکانپذیر شد. با این وجود کارت سوخت جایگاه‌داران نیز در اختیار متقاضیان بنزین قرار داشت و هر فردی تا هر میزانی که تمایل داشت می‌توانست در جایگاه ها سوخت‌گیری کند.

اما از اول شهریورماه به بعد با هدف ترغیب مردم به استفاده از کارت سوخت شخصی، میزان سوخت‌گیری با کارت آزاد جایگاه‌ها در هر بار سوخت‌گیری، از ۶۰ لیتر به ۳۰ لیتر کاهش یافت و در مرحله بعدی از ۱۶ مهرماه، بار دیگر سهمیه کارت سوخت جایگاه‌داران به ۲۰ لیتر در هر بار سوختگیری کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالاخره بامداد جمعه ۲۴ آبان، بنزین سهمیه بندی شد و قیمت این فرآورده نفتی به صورت سهمیه‌ای (۶۰ لیتر ماهانه برای خودروهای شخصی) در هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و به صورت آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد. البته با این تصمیم، محدودیت سوختگیری با کارت سوخت جایگاه دار هم برداشته شد تا کسانی که هنوز موفق به دریافت کارت سوخت شخصی خود نشده اند بتوانند از کارت سوخت جایگاه ها استفاده کنند.

در این باره فاطمه کاهی، سخنگو شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی  گفت: سهمیه کارت سوخت جایگاه داران به حالت سابق یعنی ۶۰ لیتر در هر بار سوختگیری بازگشته و محدودیت ۲۰ لیتر کارت سوخت جایگاه داران برداشته شده است.

به گفته وی، در حال حاضر بنزین با کارت سوخت جایگاه داران برای کسانی که کارت سوخت ندارند، هر لیتر ۳۰۰۰ هزار تومان عرضه می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بنزین کارت سوخت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه‌های سوخت تهران به شرایط عادی بازگشتند

دریافت 6 MB کد خبر 844140 برچسب‌ها سوخت - بنزین (سهمیه‌ بندی) ایران و اسرائیل خبر مهم اسرائیل سوخت - بنزین

دیگر خبرها

  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • چالش بزرگ دولت با ناترازی روزانه ۱۰ میلیون لیتری سوخت | بنزین واراداتی لیتری چند؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان
  • بیش از ۶۵ درصد شهروندان از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند
  • شرایط عادی در پمپ‌بنزین‌ها برقرار است
  • شرایط در پمپ‌بنزین‌های کشور عادی است
  • صرفه جویی ۱۰۷ میلیون لیتر بنزین با مصرف سی ان جی در خراسان شمالی
  • مردم نگران بنزین نباشند
  • جایگاه‌های سوخت تهران به شرایط عادی بازگشتند