Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:10:06 GMT

مسئولان کشور در تحقق عدالت اجتماعی پیشقدم باشند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۱۶۸۵

مسئولان کشور در تحقق عدالت اجتماعی پیشقدم باشند

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اهواز با تبریک سالروز میلاد پیامبراکرم(ص) و ولادت امام‌صادق(ع) بیان کرد:سیاست‌مداران و سیاست‌گذاران جامعه اسلامی باید سیره‌ای مشابه پیامبر اسلام(ص) داشته باشند.

وی افزود: طبق روایت ها در زمان حکومت امام‌زمان(عج) سیاست‌مداران به گونه‌ای رفتار می کنند که به الگو و اسوه برای مردم تبدیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پیامبر اکرم (ص)در زمان سختی‌ها، مشکلات و فشارها خود و اهل بیتش را پیشقدم می‌کرد و مسئولان فعلی کشور نیز باید اینگونه باشند.
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان افزود: اگر روزی مسئولان و سیاست‌مداران جامعه اسلامی به چنین جایگاهی برسند می‌توانیم ادعا کنیم که دارای دولت اسلامی هستیم.

آرزوی دوقطبی سازی کشور محقق نمی شود

امام اهواز ادامه داد: برخی به دنبال دوقطبی سازی در کشور هستند اما با وجود رهبر معظم انقلاب این آرزو محقق نمی‌شود.
وی افزود: در چند ماه اخیر شاهد رسیدگی دستگاه قضا به پرونده‌های مختلف هستیم که این حرکت باید مورد حمایت قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: بسیاری از کارخانه‌های تعطیل شده با این اقدام دستگاه قضا بازگشایی و کارگران بیکار به محل کار خود بازگشتند.
وی با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان(عج) و سپاه پاسداران بیان کرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

برچسب‌ها سید عبدالنبی موسوی فرد نماز جمعه خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماز جمعه خوزستان اهواز نماز جمعه خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محفل امام حسنی‌ها، گامی در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی / دهه هشتادی‌ها را اینجا بشناسید

روز گذشته و هم‌زمان با ولادت کریم اهل‌بیت (ع) بزرگ‌ترین محفل قرآنی ایران با حضور بیش از ۱۲۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در ورزشگاه آزادی برگزار شد؛ یکی از مهم‌ترین و منحصر به فردترین ویژگی‌های این مراسم، حضور اقوام مختلف مردم زیر سایه پرچم کرم امام حسن (ع) بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز گذشته و هم‌زمان با ولادت کریم اهل‌بیت (ع) بزرگ‌ترین محفل قرآنی ایران با حضور بیش از ۱۲۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در ورزشگاه آزادی برگزار شد؛ یکی از مهم‌ترین و منحصر به فردترین ویژگی‌های این مراسم، حضور اقوام مختلف مردم زیر سایه پرچم کرم امام حسن (ع) بود و بر این اساس در این مراسم، بسیاری از مرزبندی‌ها مطرح نبود.

از حضور داوود کیم خواننده و بلاگر کره‌ای گرفته تا مردم افغانستان که همه و همه به عشق امام حسن (ع) دور هم جمع شدند، حضوری که البته به مذاق عده‌ای از همان افرادی که به ظاهر مخالف شعارهای نژادپرستانه هستند، خوش نیامد و در فضای مجازی به آن انتقاداتی وارد کردند که اگر نگاهی دقیق‌تر به ماجرا داشته باشیم، حضور اقوام مختلف از جمله مردم افغانستان در این مراسم نه تنها نقطه ضعف و منفی بلکه نقطه‌ای قوت برای رسیدن به قله و تحقق تمدن نوین اسلامی به حساب می‌آید چرا که «یا أَیُّهَا النّاسُ إِنّا خَلَقْناکُمْ مِنْ ذَکَر وَ أُنْثی وَ جَعَلْناکُمْ شُعُوباً وَ قَبائِلَ لِتَعارَفُوا إِنَّ أَکْرَمَکُمْ عِنْدَ اللّهِ أَتْقاکُمْ إِنَّ اللّهَ عَلِیمٌ خَبِیرٌ» و بسیاری از کاربران نیز به این موضوع اشاره داشتند:

«#جشن_محفلی_ها چه زیبا آیه‌ی؛ وَاعتَصِموا بِحَبلِ‌اللّهِ جَمیعاً وَلاتَفرًَقوا را معنا کرد.
این شکوه و جلال همگی از ریسمان الهی بود که مومنانِ و پیروان ‎#کریم_أهل_بیت بهش چنگ زده بودند و از تفرقه دوری ورزیدند.
هرچه اینور قشنگ و زیبا بود اونور برانداز سوز و جانکاه بودبراشون.»

«در نوروز ۱۴۰۳، دوست دارید چه خوانندگانی (خارجی و ایرانی) در استادیوم صدهزار نفری کنسرت داشته باشن؟
به‌نام خدا داوود کیم خواننده کی‌پاپ
‎#جشن_محفلی_ها»

«همیشه مراسم عزاداری اهل‌بیت پررنگ‌تر از جشن‌های مذهبی بوده اما حالا بعد از مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر این دومین گردهمایی و جشن بزرگ مذهبیه
دم تک تک برگزار کننده‌های این جشن‌ها گرم که طبق روایت، شادی اهل‌بیت هم پررنگ کردید
‎#جشن_محفلی_ها»

از دیگر نکات و موضوعات قابل توجه در این برنامه نیز حضور پرشور کودکان و نوجوانان در کنار خانواده‌ها بود که این موضوع نیز مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت:

«دهه هشتادی رو اینجوری بشناسید نه با های و هوی پوچ مجازی، همون‌هایی که رهبری گفتن: «این‌ها انقلاب رو به نقطه‌ی اصلی خودش خواهند رساند»

‎#جشن_محفلی_ها
‎#کریم_اهل_بیت»

«در بین ۱۲۰ هزار نفر با این قد و قامت کوچیکش شده علمدار بچه‌های غزه:)
‎#جشن_محفلی_ها»

«آرمان دیروز و آرمان امروز
‎#آرمان_علی_وردی
‎#محفل»

کد خبر 739674

دیگر خبرها

  • تلاش مجاهدانه مسئولان و مردم پیش نیاز جدی برای تحقق شعار سال
  • محفل امام حسنی‌ها، گامی در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی / دهه هشتادی‌ها را اینجا بشناسید
  • لزوم تلاش بیشتر مسئولان برای کاهش تصادقات جاده‌ای / بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • فرشاد مومنی: به مسئولان کلیدی مملکت هشدار می‌دهم با این وضع، حکومت زمین گیر می‌شود!
  • فرشاد مومنی: به مسئولان کلیدی مملکت هشدار می دهم با این وضع، حکومت زمین گیر می شود! / اوضاع به نام تولید اما کاملا به کام رباخواران است / نهادهای نظارتی کجا هستند؟
  • رمضان بهترین فرصت برای جلب خشنودی خداوند است
  • امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است
  • جمهوری آذربایجان آمادگی دارد تا دیپلمات‌های خود را به ایران اعزام کند
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟