Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین فتحی در مورد آخرین وضعیت باشگاه استقلال گفت: این مشکلات مالی که دامنگیر کشور است برای استقلال هم وجود دارد اما به لطف کمک همه روز شنبه بخش عمده ای از مشکلات مالی باشگاه حل خواهد شد و بازیکنان دغدغه ای نخواهند داشت. 

وی ادامه داد: این اتفاق از دید هواداران واقعی باشگاه منفی نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی تیم چند گل جلو هست مشخص است که این یک جریان علیه استقلال است. امیدوارم با نتایجی که تیم می گیرد این شرایط تغییر کند. 

فتحی در مورد آخرین وضعیت پرونده پروپئیج گفت: این کار با یک دیپلماسی بزرگ برای اولین بار در کشور انجام شد و فیفا نامه زد و این پول را پذیرفت و گفت در بانک هست. حتی این باب را باز کرد برای بقیه پرونده ها که بتوانیم مشکلات را حل کنیم. این را هم فیفا در حال پذیرفتن است که از محل سپرده ما پرداخت کند. اما جریانی که روی سکوهاست هر روز با وکیل پروپئیچ تماس می گیرند. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان گفت: با اعلام فیفا این پرونده بسته شده است و مشکلی استقلال را تهدید نمی کند.

کد خبر 4770143

منبع: مهر

کلیدواژه: ستار همدانی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی فدراسیون والیبال گابریل کالدرون مارک ویلموتس لیگ کشتی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروانی: این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس، پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل پیکان در میکسدزون ورزشگاه آزادی ایستاد و صحبت کوتاهی با هواداران انجام داد‌.

پیروانی در ابتدا راجع به سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: سال خوبی برای ما بود و سه قهرمانی آوردیم، این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم. ان‌شاءالله با حمایت هواداران عزیز، تلاش و زحمت کادر فنی، بازیکنان و باشگاه باز هم به قهرمانی برسیم.

او درباره برطرف نشدن مشکلات مالی پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس همیشه مشکلات مالی داشته اما امیدوارم این بحث خصوصی سازی و حق پخش برطرف شود چون این دو می‌توانند به تیم کمک کنند.

دیگر خبرها

  • پیروانی: این فصل هم مدعی اصلی قهرمانی هستیم
  • امسال برای پرسپولیس خوب بود
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد/ گام بلند آبی‌ها برای مجوز حرفه‌ای + سند
  • شادی از به بادرفتن چندده میلیارد پول استقلال!
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد؛ مجوز آسیایی نزدیک تر از همیشه!
  • موافقت فیفا با درخواست باشگاه استقلال | خیال آبی ها راحت شد
  • فوری | موافقت فیفا با درخواست باشگاه استقلال | خیال آبی ها راحت شد
  • موافقت فیفا با پرداخت بدهی استقلال به سانتاکلارا
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد؛مجوز آسیایی نزدیک‌تر از همیشه!
  • یک گام نزدیک تر به کسب مجوز حرفه ای استقلال با موافقت فیفا برای پرداخت بدهی سانتاکلارا