Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: تفکر و اندیشه بسیجی امروز در جامعه و مردم ما نهادینه شده و همه به بسیجی بودن افتخار می کنند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور صبح امروز ۲۴ آبان ماه در صبحگاه مشترک رزمایش گردان های الی بیت المقدس بسیج شهرستان رفسنجان با شعار چهل سال مردمیاری، امنیت و خدمت با تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: در حیات مرده آن روزگار یعنی سال عام الفیل، وجود مقدس پیامبر(ص) با ولادت خود در آن سال حیاتی را در کالبد جامعه مرده آن زمان ایجاد کرد، همچنین بعثت آنحضرت نیز حیاتی دیگر را در کالبد آن جامعه ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به فرموده قرآن کریم، دین نزد پروردگار اسلام است، تصریح کرد: این اسلام را پیامبر با بهترین شیوه های اخلاقی و رفتاری و داشتن روحیه انقلابی و بسیحی نهادینه کردند و اسلام را با سرعت جهانی کردند. پیامبر اکرم(ص) طی ۱۰ سال حکومت در مدینه علیرغم اینکه با ۸۰ جنگ در این مدت مواجه بودند و میدانهای سختی برای پیامبر بوجود آمد با هوشمندی، ذکاوت و مدیریت توانست همه آن جنگها را پشت سر بگذارد و نگذاشت بر پیکره اسلام ضربه ای وارد شود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه نفاق از کفر شدیدتر و مضرتر به جامعه است، افزود: امروز در جامعه اسلامی ما اگر نفاق در برخی رده های نظام قرار بگیرد مخرب است و ضربه می زند. البته اصل نظام صدمه نمی بیند اما به پیکره اسلام ضربه وارد می شود.

رمضانی پور خاطرنشان کرد: امروز کسانی که با مسلمانان دشمنی می کنند از جمله منافقین، دنیای استکبار از آنها حمایتهای همه جانبه مکانی، موقعیتی، تبلیغاتی، مالی و ... می کند حتی منافقینی که داخل کشور هستند را با مسائل مالی تحریک می کنند تا ضربه ای بر پیکره اسلام و انقلاب وارد کنند اما با هوشمندی ملت و داشتن روحیه تفکر بسیجی که در جامعه اسلامی وجود دارد این نقشه ها نقش بر آب می شود.

امام جمعه رفسنجان در ادامه برگزاری این رزمایش ها و این آمادگی ها را ضروری دانست و گفت: بر اساس آیه شریفه «و اعدو لهم ماستعتم من قوه» این آیه هر نوع آمادگی را شامل می شود و به فرموده خداوند شما با آمادگی خود کاری کنید که در دلهای دشمنان رعب ایجاد کنید.

رمضانی پور بیان کرد: امروز دشمن از بسیجی مردم هراس دارد، اگر وحشت نداشتند قطعا به ما آسیب وارد می کردند و لحظه ای نیز درنگ نمی کردند، اینکه ناوهای آمریکایی خلیج فارس  را ترک کردند نشان می دهد آمریکا از هیمنه و سرمداری استکبار افتاده و از ترس دشمن حکایت دارد.

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: تفکر و اندیشه بسیحی امروز در جامعه و مردم ما نهادینه شده و همه به بسیجی بودن افتخار می کنند، امروز بالغ بر ۹۰ هزار نفر از جمیعیت ۳۰۰ هزار نفری شهرستان رفسنجان سازماندهی بسیجی هستند.

رمضانی پور با بیان اینکه روحیه بسیجی کشور را مصونیت داده و اقتدار بخشیده است، تصریح کرد: امروز در عراق حشدالشعبی که بسیج مردمی است یک قدرت بزرگ نظامی است، دشمن از حزب الله لبنان، انصارالله یمن، فاطمیون، حیدریون و زینبیوبون افغانستان و پاکستان می ترسد چرا که روحیه سلحشوری و جانفشانی را دارند.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه امروز پای انقلاب ایستاده ایم و همه وفادار به انقلاب و نظام هستیم، خاطرنشان کرد: امروز جنگ شدید افتصادی دشمن نیز کاری از پیش نبرده و صبوری مردم باعث شده که در جنگ اقتصادی شدید پیروز میدان باشیم. امیدواریم مسئولان مخصوصا قوه مجریه از این سرمایه معنوی بیشتر استفاده کنند و به فکر معیشت مردم باشند.

وی در پایان با بیان اینکه این رزمایش در سالروز ولادت پیامبر و امام جعفر صادق برگزار شده که از برکت و میمنت خاصی برخودار است، افزود: باید افتخار بسیجی بودن را در خود و خانواده های خود حفظ کنیم.

آمادگی نیروهای نظامی در مقابل انواع تهدیدات

جانشین سپاه شهرستان رفسنجان نیز در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: نیروهای نظامی همچون گذشته در طول این ۴۰ سال پرافتخار و عظمت نظام آمادگی لازم را برای مقابله با انواع تهدیدات که در هر برهه از زمان بخشی از این تهدادات پررنگ تر و برخی از این تهدیدات کم رنگ تر و ضعیف تر می گردند را دارند.

سرهنگ ابوالفضل تویسرکانی افزود: نکته مهم و اساسی این است که بسیج و نیروی مردمی که پشتوانه آن ملت بزرگ ایران است همواره این آمکادگی های لازم را در خود تداوم ببخشد و روز به روز آن را افزایش دهد.

وی اضافه کرد: امروز در همین راستا برای اجرای ماموریت دفاع از کوی و بزرن دفاع سرزمینی و اجرای تاکیتک های مختلف آن اینجا جمع شده ایم، در طول ۹ ماه گذشته آموزشهایی در این زمینه طی کردید و برنامه های مختلفی و فراخوانهای روزانه و شبانه را پشت سر گذاشتید که امروز نتیجه آن آموزشها در این مرحله از رزمایش به منصه ظهور می رسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسیجیان رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روباه‌ها در تمرین مس تشکیل خانواده‌ دادند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که خودش را برای مسابقه با فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر آماده می‌کند، تمریناتش را زیر نظر محرم نویدکیا انجام می‌دهد.

نارنجی‌پوشان لیگ برتر در تمرین امروز خود میهمانان ویژه ای داشتند که باعث شد شادابی به تمرینات آنها اضافه شود و بازیکنان درباره یک اتفاق ویژه به صحبت بپردازند.

چند روباه که در مجموعه دانشگاه تهران زندگی می‌کنند، امروز به محل تمرین مسی‌ها رفتند و در گوشه‌ای از زمین تمرین شکار شدند. جالب اینکه به نظر می‌رسید این روباه‌ها یک خانواده هستند چراکه بعضی از آنها کوچک بودند و احتمالا فرزندان روباه‌های بزرگ‌تر بودند.

عکاس مس رفسنجان در محل تمرین امروز روباه‌های حاضر را شکار کرد تا صحنه‌های جالبی به تصویر کشیده شود.

دیگر خبرها

  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • روباه‌ها در تمرین مس تشکیل خانواده‌ دادند!(عکس)
  • فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • شهیدآوینی اگر بود امروز با صهیونیسم مقابله می‌کرد
  • تجلیل از ضرب شست شیران غیور ایران اسلامی به اسراییل
  • نیمه نامرئی فناوری؛ آیا هوش مصنوعی قدرت تفکر را از انسان می‌گیرد؟