Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  پیمان معادی که همراه با سعید روستایی برای نمایش فیلم «متری شیش و نیم» به جشنواره فیلم استکهلم سوئد سفر کرده است، جایزه اسب برنزی دستاورد این رویداد سینمایی را طی مراسمی دریافت کرد. 

طبق اعلام جشنواره فیلم استکهلم، معادی که با بازی در فیلم‌های «درباره الی» و فیلم برنده اسکار «جدایی» به یک چهره شناخته شده بین المللی تبدیل شده است، جایزه اسب برنزی دستاورد جشنواره استکهلم سوئد را به پاس نقش‌آفرینی‌های قدرتمند، عبور از تعصبات و مرزهای جداکننده دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معادی اولین بازیگری است که از خارج از اروپا و آمریکا این جایزه را دریافت می‌کند. قبل از پیمان معادی افرادی مثل دیوید لینچ، اولیور استون، سوزان ساراندون، لورن باکال، کلر دنیس، مایک لی و فرانسیس فورد کاپولا این جایزه را دریافت کرده اند.

فیلم «متری شیش و نیم» امسال در بخش «Impact» جشنواره فیلم استکهلم نماینده سینمای ایران است و این فیلم در اولین نمایش خود روز ۸ نوامبر به روی پرده رفت و فردا ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) نیز دومین نمایش خود را این جشنواره تجربه خواهد کرد. 

سی‌امین جشنواره فیلم استکهلم سوئد از تاریخ ۶ تا ۱۷ نوامبر (۱۵ تا ۲۶ آبان) برگزار می‌شود. 

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1321403

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پیمان معادی جشنواره های سینمایی سینمای ایران بازیگران سینما و تلویزیون ایران متری شیش و نیم سعید روستایی تیم ملی فوتبال ایران سهمیه بندی بنزین انتخابی جام جهانی 2022 بنزین ایالات متحده آمریکا بازیگران سینما و تلویزیون ایران آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب مارک ویلموتس پمپ بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف

به گزارش پارس نیوز، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

 

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مشترکانی که در تابستان امسال مصارف برق خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، علاوه بر برخورداری از پاداش روی قبوض و رایگان شدن قبض برق، از جوایز متنوعی چون خودرو و لوازم خانگی برخوردار خواهند شد.

منبع : ایلنا

 

دیگر خبرها

  • کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • مریلا زارعی قاتل زنجیره‌ای سریال افعی تهران است؟ | ویدئو
  • (ویدئو) سحر دولتشاهی کاریکاتور خودش و پیمان معادی را استوری کرد
  • پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد