Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@23:54:52 GMT

نرخ تاکسی ها چقدر خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۱۸۹۸

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در پاسخ به سوالی درباره احتمال افزایش قیمت کرایه تاکسی به دلیل افزایش شب گذشته قیمت بنزین گفت: تا قبل از این که اعلام رسمی و تعیین نرخ و تصویب نرخ اتفاق نیافتد ما تغییر نرخ نخواهیم داشت و تاکسیرانان موظف هستند نرخ‌های اعلامی سازمان را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنادان توضیح داد: اساسا اعلام نرخ تابع قیمت تمام‌شده است یعنی بر اساس قیمت تمام شده حمل و نقل است که ما تصمیم می‌گیریم نرخ چقدر باشد. اما در نرخ کرایه‌ای که در سال ۹۸ مصوب شد صراحتا، هم در متن مصوبه و هم در تاییدیه فرمانداری آمده که تغییر نرخ شامل افزایش حامل‌های انرژی و بنزین نیست. 

وی ادامه داد: معمولا همکاران ما بررسی می کنند که آیا تغییرات بهای تمام شده برای نرخ پایه حمل مسافر اتفاق افتاده یا نه. بعد از این که این کار کارشناسی انجام شود که آیا تغییر خاصی وجود داشته یا نه، بعد از آن لایحه آماده می شود و احیانا برای سیر مراحل قانونی در شورا و باقی مراحل در دستور کار قرار می‌گیرد. اما تا قبل از این که اعلام رسمی موضع‌گیری ما و تعیین نرخ و تصویب نرخ اتفاق بیافتد تا قبل از این ما تغییر نرخ نخواهیم داشت و تاکسیرانان موظف هستند نرخ‌های اعلامی سازمان را رعایت کنند.

قنادان با اعلام این که حتما ما بهای تمام شده حمل و نقل برای تاکسیرانان را محاسبه خواهیم کرد گفت:‌ البته برای تاکسی ها سهمیه‌ای در نظر گرفته شده که تلاش شده بهای تمام شده ثابت بماند ولی فکر می کنم باز هم نیازمند بازنگری باشیم.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GCS برچسب ها: تاکسی ، نرخ تاکسی ، کرایه

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تاکسی نرخ تاکسی کرایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، داریوش بارانی بیرانوند گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی خرم آباد، کرایه مسیر‌های درون شهری با افزایش حدود ۴۰ درصدی تک مسیره از ۳۰ هزار ریال به ۴۰ هزار ریال، ۲ مسیره از ۵۰ هزار ریال به ۷۰ هزار ریال و سه مسیره از ۷۰ هزار ریال به ۱۰ هزار ریال به فرمانداری شهرستان ابلاغ شده است که در مناطق مختلف شهر اطلاع رسانی عمومی شد.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، شماره پلاک و یا کد خودروی مورد نظر را از طریق شماره تلفن ۳۳۳۱۸۰۳۴ به واحد رسیدگی شکایات و یا واحد‌های گشتی مستقر در میدان امام حسین، میدان ۲۲ بهمن، میدان شهدا و چهارراه بانک اعلام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو‌؛ کسی گرانی را به گردن نمی‌گیرد
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید