Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار "احمد نوریان" اظهار داشت: با رصد مستمر کلیه استان های کشور بحمدالله تا کنون هیچگونه مشکل امنیتی در این رابطه وجود نداشته است.

سردار نوریان با اشاره به دستورات فرمانده ناجا در این خصوص عنوان داشت: در ساعات پایانی شب گذشته جلسه قرارگاه امام علی (ع) به ریاست سردار اشتری فرمانده ناجا و با حضور معاونین و روسای پلیس های تخصصی و نیز فرماندهان انتظامی استان های سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار که طی آن دستورات هوشیاری توسط وی صادر شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ناجا عنوان داشت: تا این لحظه با رصد فضای عمومی کشور با همکاری و تعامل خوب مردم و هوشیاری ماموران انتظامی جلوی هرگونه سوء استفاده معاندین گرفته شده است و کشور در آرامش کامل است.

وی در خاتمه با تقدیر و تشکر از همکاران انتظامی در سراسر کشور گفت: بعضا افراد معاند و شبکه های زاویه دار با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شایعه پراکنی و پخش تصاویر جعلی قصد برهم زدن جو عمومی کشور را داشته که از عموم هم وطنان تقاضا دارم همچون گذشته با صبر و شکیبایی و بدون توجه به این شایعات اخبار صحیح را از طریق رسانه ملی دنبال کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سخنگوی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در استان سمنان ۱۰ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان در دفتر وی از کاهش ده درصدی وقوع سرقت در استان طی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن خبر داد و بیان کرد: طرح‌های مختلف انتظامی در سراسر استان به اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه ۱۸ درصد افزایش کشفیات سرقت در سال گذشته در سراسر استان رقم خورده که نشان از تلاش‌های گسترده مأموران انتظامی و دستگاه قضائی و… می‌دهد افزود: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر نیز در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰ درصد بیشتر شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تصادفات فوتی سال گذشته استان نیز نسبت به سال قبل از آن ۲۳ درصد کمتر شده است، تاکید کرد: در بحث مدیریت ترافیکی در سطح شهرها و راه‌های استان اتفاقات خوبی رخ داده است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه در هشت روز اخیر وقوع سرقت‌ها در سراسر استان سمنان به نسبت مدت مشابه سال قبل کاهش ۱۸ درصدی داشته است، تاکید کرد: امسال با تلاش همکاران مان در سراسر استان نوروزی امن تر را داشتیم.

وی با بیان اینکه در بحث کشفیات سرقت نیز در نوروز سال جاری نسبت به سال قبل ۳۸ درصد افزایش را شاهد هستیم، تاکید کرد: در بحث دستگیری سارقان طی هشت روز اول نوروز سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد بیش از ۷۰ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 6063395

دیگر خبرها

  • هوشیاری و آمادگی، ضرورت کار پلیس است
  • مصرف حدود ۱۲۷میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار
  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است
  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است/ مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار
  • مصرف ۶۰۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در سال گذشته
  • سرقت در استان سمنان ۱۰ درصد کاهش یافت
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • کمبودی در تامین سوخت جایگاه‌های استان سمنان نداریم
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات