Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه مسئولان می‌بایست بر کالاهای اساسی نظارت ویژه داشته باشند، ابراز داشت: در برخی کالاها گرانی وجود دارد که انتظار می‌رود مسئولان برای رفع آن تلاش کنند تا از دغدغه‌های اقتصادی مردم کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه نوسانات قیمت دلار در برخی کالاها اثرگذار است، افزود: با توجه به سهمیه‌بندی شدن بنزین می‌بایست ضمن مدیریت وضع موجود، در خصوص ثبات قیمت‌ها برنامه‌ریزی‌های جدی‌تری صورت گیرد تا این عوامل دلیل برافزایش قیمت کالا نشود.

امام‌جمعه میامی ضمن بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی و رفع مشکلات معیشت مردم مهم‌ترین وظایف مسئولان است، ابراز داشت: برخورد با مفاسد اقتصادی و رعایت عدالت از عواملی که منجر به ایجاد افزایش امیدواری در بین مردم می‌شود لذا انتظار می‌رود دستگاه قضا بیش‌ازپیش بر این مهم اهتمام ورزد.

صفایی پور بابیان اینکه مردم خواهان جلوگیری از تبعیض هستند، در ادامه تصریح کرد: مفسدان اقتصادی بر روند اداره کشور تأثیر مخرب دارند که باید با این دسته افراد برخورد قاطع صورت گیرد و قوه قضائیه نتیجه رسیدگی به جرائم اقتصادی را به مردم گزارش دهد.

وی ضمن بیان اینکه دشمن می‌خواهد تا با ایجاد شکاف و تفرقه در بین امت‌های مسلمان به نیت‌های شوم خود دست پیدا کند، افزود: مسئولان باید این نکته را مدنظر قرار داده و از هرگونه اختلاف به‌طور جد پرهیز و در راستای ایجاد وحدت گام بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، لزوم وحدت در جامعه، ضرورت کتاب و کتابخوانی، نقش تقوا در جامعه و توجه مسئولان به حل مشکلات میامی ازجمله مواردی بود که از تریبون این هفته نماز جمعه این شهر مطرح شد.

کد خبر 4772838

منبع: مهر

کلیدواژه: میامی بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله ایلام شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان تئاتر کودک و نوجوان شیراز هفته وحدت قزوین بیرجند سفر استانی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس تخم افشان بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز و حضور میلیونی گردشگران و مسافر در شهرستان گناوه، تدابیر لازم جهت دسترسی آسان و جلوگیری از کمبود اقلام اساسی در شهرستان صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه افزود: در راستای تأمین اقلام مورد نیاز بازار، ۸۰ تن برنج و شکر در شهرستان گناوه توزیع شد که ۴۶ تن از این اقلام در روستاهای بخش مرکزی و ریگ توزیع شد و ۳۴ تن نیز به تعاونی مرزنشینان بخش مرکزی و بخش ریگ جهت توزیع تحویل داده شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: با توجه به مراسم و مناسبت‌های ماه مبارک رمضان، ۸ تن برنج و مرغ ویژه پخت نذورات این ایام از طریق عامل عمده به استان اعلام نیاز شد.

عباس تخم افشان خاطرنشان کرد: گوشت قرمز نیز با قیمت مصوب، گوشت گوسفندی هر کیلوگرم ۳۶۵ هزار تومان و گوشت گوساله یخ زده برزیلی هر کیلوگرم ۳۱۵ هزار تومان در صورت اعلام آمادگی، از استان جذب خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی با توجه به حضور جمعیت میلیونی گردشگران در شهرستان گناوه تصریح کرد: در بخش آرد و نان نیز هیچ گونه کمبودی وجود ندارد و آرد پشتیبان و شیفت‌بندی نانوایی‌ها نیز برای این ایام در نظر گرفته شد.

کد خبر 6063789

دیگر خبرها

  • جهش تولید با اتحاد و مشارکت اقتصادی رخ می‌دهد
  • منتظر ارزانی خودرو باشیم یا گرانی؟
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان
  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است