Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محسن حسین زاده از قهرمانان هان مادانگ کشور و اهل شهرستان بابل ۳ سال گرفتار بیماری سختی بود که با روحیه خوب و مثال زدنی اش با آن مبارزه کرد و در نهایت دیروز در گذشت.

حسین زاده در مسابقات کشوری و بین المللی مقام‌های متعددی را کسب کرد.   انتهای پیام/س   درگذشت مربی تکواندو در مازندران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان قرآنی عمل به قرآن را ترویج کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نخبگان قرآنی باید معلم و مروج عمل به قرآن در جامعه باشند و قرآن از سطح نخبگانی به سطح عمومی جامعه کشیده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، در سومین محفل نسیم انس با قرآن کریم با حضور جمعی از قاریان و فعالین قرآنی استان شامگاه ضمن گرامیداشت دو بهار قرآن و طبیعت، اظهار داشت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم امیدواریم شاهد عملیاتی شدن این شعار باشیم.

وی با بیان اینکه اجتماع بزرگ قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران فضای کشور را قرآنی و توجهات را به قرآن بیشتر جلب کرده است افزود: نخبگان قرآنی باید معلم و مروج ده‌ها و صدها نیروی قرآنی باشند و قرآن از سطح نخبگانی به سطح عمومی جامعه کشانده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین گفت: اینکه تعدادی از جمعیت بیش از 3 میلیونی دیار مازندران قرآنی باشند اما بدنه اجتماع تماسی با قرآن نداشته باشند کافی نیست.

وی ادامه داد: باید عامه مردم با قرآن در تماس باشند و قرآن بخوانند.

عضو خبرگان رهبری مازندران همچنین تصریح کرد: هر فرد مازندرانی باید در روز دو صفحه قرآن بخواند و این به‌عنوان یک راه و روش زندگی نهادینه شود و نهادهایی که به هر شکلی دست اندرکار قرآن هستند به این ترویج قرآن در زندگی توجه کنند.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه فهم و تدبر و عمل به قرآن اهمیت دارد گفت: قرآن لازم است در متن زندگی ما پیاده شود.

وی همچنین اظهار کرد: مقام معظم رهبری چند روز پیش اشاره فرمودند هر مسجدی باید یک محفل قرآنی باشد و امیدواریم  مسئولین امر به همراه متولیان مساجد این راهبرد را عملیاتی کنند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: عشق، ایمان، علاقه و اعتقاد مردم ما به قرآن بسیار زیاد است اما تماس و ارتباط با قرآن نیاز به تشویق، ترغیب و تقویت دارد که  رسانه‌ها به‌خصوص رسانه ملی باید در این زمینه سعی و تلاش خودش را داشته باشد  تا قرآن در بطن زندگی مردم ترویج شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین بیان کرد: رفتار و عمل یک نخبه، مربی، قاری و حافظ قرآنی سبب نشر معارف قرآن می‌شود و توصیه و سفارش ما این است فعالان قرآنی مازندران  باید در رفتار و عمل طبق سفارش قرآن عمل کرده و از اهل بیت (ع) در همه زمینه‌ها الگو بگیرند تا الهام بخش جامعه باشند.

آیت الله لائینی بیان کرد: باید در کنار قرآن مکتوب با امام زمان (عج) این قرآن ناطق هر روز و هر شب ارتباط داشته باشیم‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالان قرآنی عمل به قرآن را ترویج کنند
  • گشایش آکادمی تخصصی تنیس روی میز طاهری در ساری
  • پزشک و پیشکسوت ورزش پهلوانی ایران درگذشت
  • تأثیر بازی‌های بومی محلی در جذب گردشگر
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • پیگیری های نظام پزشکی در حادثه فوت متخصص قلب
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد