Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال افزود:از ابتدای پیدایش و ظهور اسلام استکبار جهانی در طول تاریخ برای پیشگیری از نفوذ این دین در بین مردم جهان و پیشرفت‌های اسلام و مسلمین نقشه‌های متعددی طراحی کرده و این نقشه‌ها و دسیسه‌هاامروزه به شکل‌های جدیدی و با استفاده از فناوری روز طراحی و اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او اظهارداشت:ایران اسلامی با رهبری بینظیر رهبر معظم انقلاب در راستای اضمحلال کامل استکبار قدم برمی دارد و در این راستا همه مردم وظیفه دارند که مراقب دسیسه های دشمن باشند تا حادثه‌ای همچون حادثه جنگ صفین ناشی از غفلت مسلمانان آن روزگار دوباره تکرار نشود .

وی با تبریک وگرامیداشت سالروز ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد رسول الله و همچنین حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت:خداوند را شاکریم که مردم ایران اسلامی تربیت یافته مکتب پیامبر گرامی اسلام واهل بیت عصمت وطهارت (ع) هستند .

خطیب جمعه خلخال گفت:سالروز ولادت حضرت محمد (ص) جهان شاهد رویداد و اتفاقات متعدد و بزرگ تاریخی بود و در این روز بسیباری از کاخ‌های سلاطین ان روزگار از جمله ستون های کاخ ایوان کسری فرو ریخت و آتش روشن بیش از یک هزار ساله آتشکده فارس خاموش شد .

او اظهار کرد:همزمان با سالروز ولادت پیامبر اسلام تمامی بت‌های همه بت کده‌های ان روزگار فروریخته و نابود شدو همچنین آب دریاچه ساوه ان روزگار خشک شد .

او گفت:فروریختن کاخ همه شاهان جهان آن روزگار و سکوت یک روزه سلاطین عالم در سالروز ولادت نبی گرامی اسلام حکایت از پایان ظلمت و تاریکی و همچنین پایان دوران جاهلیت و آغاز دوران جدید توحیدی و اصلاح بشریت در جهان بود .

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نوع دوستی و کمک به همنوعان آسیب دیده از ویژگی‌های بارز مردم این شهرستان است خواستار کمک‌های مردم منطقه به اهالی آسیب دیده از زلزله اخیر استان اذربایجان شرقی شد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال، یک دستور عملیاتی است

امام جمعه زنجان گفت: شعار سال یک دستور عملیاتی است و همه باید در تحقق آن کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، حجت‌الاسلام علی خاتمی، امروز_ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت- مسئولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه‌ها پیگیری شود.

امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم تشویق جوانان به فرزندآوری اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی‌هایی است که جوانان مطرح می‌کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی‌رسانی به بندگان است.

وی با بیان اینکه باید دید در استان در حوزه کاری، فامیل و خانواده، شهر، محله خود چه قدم‌هایی را می‌توان برداشت، خاطرنشان کرد: گاهاً نگرانی‌هایی توسط برخی از جوانان برای فرزندآوری وجود دارد و وظیفه ما این است نگرانی جوانان را با مباحث قرآنی، اجتماعی، ملی و فرهنگی پاسخ دهیم.

خاتمی با تاکید بر تشویق جوانان برای فرزندآوری اضافه کرد: درست است برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها وجود دارد اما نگران معیشت بودن به وعده خداوند شک کردن است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق و موفقیت آن گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند، از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

کد خبر 747156

دیگر خبرها

  • تاریخ ولادت امام رضا (ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه