Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، از همان ساعات پایانی و نیمه های شب گذشته تاکنون و طی بازدیدهای میدانی از برخی جایگاه های سوخت در سطح شهر و حتی بیرون از شهر یاسوج تمامی این جایگاه ها فضای امن، آرام و روال عادی دارد.

در حالی که فضای مجازی و برخی شبکه های اجتماعی به دنبال متشنج کردن اوضاع و القای فضای ناآرام ناشی از سهمیه بندی و افزایش این فرآورده نفتی بودند اما کمترین تحرک و ناآرامی از شب گذشته تاکنون در هیچ نقطه ای از استان کهگیلویه وبویراحمد به اذعان مسئولان و متولیان امر وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس بازدیدهای میدانی خبرنگاران ایرنا جایگاه های سوخت در همه شهرهای استان روال عادی و با کمترین میزان ازدحام را می گذرانند.

مردم برغم برخی ناملایمات و مشکلات اقتصادی اما وفاداری

نگرانی برای تامین بنزین نیست

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز با اطمینان به مردم گفت: هیچ گونه نگرانی بابت تامین سوخت مورد نیاز و بنزین در استان وجود ندارد.

عزیز فیلی اظهار داشت: هم اینک به اندازه دوهفته بنزین مورد نیاز در جایگاه های سوخت استان ذخیره شده است.

وی با تقدیر از صبوری، وفاداری و قدرشناسی مردم فهیم کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: دولت با تمام توان به دنبال رفاه و تامین معیشت مردم است و بدون شک برنامه های حمایتی و جبران این افزایش قیمت را در برنامه کاری خود در اسرع وقت دارد.

فیلی همچنین نسبت به برخی تحرکات و التهاب آفرینی ها در فضای مجازی نیز هشدار داد که دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی به دقت تمامی این موارد را مورد رصد قرار می دهند.

هم اینک ۶۰ جایگاه سوخت شامل ۳۲ جایگاه پمپ بنزین و ۲۸ جایگاه عرضه «سی ان جی» در کهگیلویه و بویراحمد فعال است.

دولت با وجود داشتن مجوز قانونی در ۶ سال گذشته تنها ۲ بار اصلاح قیمت بنزین را انجام داد و منابع حاصل از آن نیز عمدتا صرف حمایت از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شد

در پی اعلام سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت ان دولت نیز طرحی را مبنی بر حمایت معیشتی و اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین در راستای اجرایی شدن مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه صادر کرد.

شرط رئیس جمهوری برای اجرای طرح حمایت معیشتی و اصلاح قیمت بنزین این بود که حتما همه منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین عینا به مردم بازگردد.

بر اساس این طرح بیش از ۱۸ میلیون خانوار که جمعیتی حدود ۶۰ میلیون نفر را شامل می شود مشمول اجرای این طرح حمایتی خواهد شد.



 

برچسب‌ها دولت تدبیر و امید کهگیلویه وبویراحمد سهمیه بندی بنزین امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید کهگیلویه وبویراحمد سهمیه بندی بنزین امنیت دولت تدبیر و امید کهگیلویه وبویراحمد سهمیه بندی بنزین امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

وفانژاد گفت: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند.

حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • چرا استفاده از کارت سوخت شخصی برای دولت به یکباره مهم شد؟