Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز جمعه تیران با بیان اینکه قیمت سوخت در ایران در مقایسه با بسیار از کشورها ارزان‌تر است، تصریح‌ کرد: عرضه ارزان بنزین موجب اسراف و قاچاق آن شده که این موضوع موجب اسراف در بیت‌المال و بودجه کشور می‌شود.

وی ادامه‌داد: دولت خواستار اختصاص درآمد حاصل از افزایش سوخت به خانوارهای آسیب پذیر است که باید در این امر مدیران دولتی مصمم و این کار را رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: برخی از افراد با داشتن تعداد زیادی خودرو مصرف بیشتری از سوخت را دارند و از بودجه بیت‌المال و یارانه سوخت بیشتری هم استفاده می‌کند و در این خصوص حق افراد آسیب‌پذیر و بدون خودرو ضایع می‌شود.

خطیب جمعه تیران و کرون کنترل قیمت‌های بازار و جلوگیری از سودجویی برخی از بازاریان و افراد ضد انقلاب را خواستار شد و گفت: مردم مراقب توطئه‌های دشمنان باشند.

رشیدیان یادآور شد : روز اجرای برنامه سهمیه بندی و منطقی کردن قیمت بنزین به دلیل تقارن با میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) و جشن و شادی مردم مناسب نبود بهتر بود به روز دیگری موکول می‌شد.

وی یادآورشد: بر مبنای اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، سهمیه کامل آبان خودروهای شخصی از بامداد روز جمعه ۲۴ آبان ماه به کارت سوخت شخصی آنها واریز می‌شود و این سهمیه به مدت ۶ ماه قابل ذخیره است.

بر همین اساس، سهمیه خودروهای سواری شخصی بنزینی ماهانه ۶۰ لیتر و دوگانه سوز ۳۰ لیتر خواهد بود. همچنین سهمیه سوخت تاکسی بنزینی ماهانه ۴۰۰ لیتر و دوگانه سوز ۲۰۰ لیتر است.

برچسب‌ها نرخ سوخت بنزین مدیریت مصرف انرژی اصفهان دولت میلاد پیامر گرامی اسلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرخ سوخت بنزین مدیریت مصرف انرژی اصفهان دولت نرخ سوخت بنزین مدیریت مصرف انرژی اصفهان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها نموده و در بازرسی از این کامیون‌ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.
 فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج  دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه