Web Analytics Made Easy - Statcounter

"علیرضا محجوب" در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب، افزود: منظور من از بیان اینکه که "در قبال افزایش نرخ بنزین منفعل نباشید" این است که حول این موضوع بحث شود و مخالفان و موافقان نظر خود را به صراحت، بیان کنند و در مسائل جامعه مانند موضوعات دیگر مشارکت کنند.

دبیرکل خانه کارگر، افزود: خانه کارگر قویا تشکیلاتی است و معتقد به ولایت فقیه، قانون اساسی و معتقد به مبانی نظام و حامی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو ما نمایندگان مجلس و نمایندگان کارگران در مجلس، توصیه به آشوب نمی کنیم و می خواهیم که همه صحبت کنند و نظرات شنیده شود.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، افزود: من با اصل هدفمندی یارانه‌ها که ماخذ قانونی این تصمیمات است، در زمان خود مخالفت کرده‌ام و انتظار دارم که تصمیم گیران اهمیت موضوع را درک کنند و صدای منتقدان را بشنوند؛ ولی حتما با هر اقدام و عملیاتی که آسیب به اموال عمومی و مردم را به دنبال داشته باشد مخالف بوده و هستم اما این مخالفت نباید موجب جلوگیری از اظهار نظر مخالفان گردد. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افزایش قیمت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد

در پی انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در سرزمین‌های اشغالی سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسوول  روابط عمومی کل سپاه با تکذیب این خبر گفت: نیروگاه دیمونا در بانک اهداف اقدام تنبیهی اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی نبوده و انتشار این خبر یک دروغ بزرگ و اقدامی خبیثانه در راستای عملیات روانی دشمن برای فریب افکار عمومی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا در حمله ایران را تکذیب کرد
  • ادعای آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا کذب است
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • تقابل دیدنی حامیان و مخالفان اسرائیل در مجلس انگلیس + ویدئو
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی
  • چرا اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف است؟
  • اسرائیل به سمت آشوب‌های داخلی و شاید رفتن نتانیاهو از قدرت می‌رود