Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@01:50:48 GMT

مبارزه با فساد تعارف بردار نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۲۳۷۵

مبارزه با فساد تعارف بردار نیست

ایسنا/مرکزی خطیب جمعه اراک گفت: مبارزه با فساد تعارف ندارد و باید با هرکسی در هر مقامی که فساد کرده برخورد شود.

آیت الله دری نجف‌آبادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق علیه السلام افزود: اسلام مدیون امام حسین علیه السلام و امام صادق علیه السلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سو شهادت و جهاد و سوی دیگر علوم و معرفت، اسلام به هر دو نیاز دارد.

وی افزود: یکی از اهداف مهم بعثت پیامبران تکمیل عقل مردم بود. در زمان ظهور امام زمان(عج) عقل ها تکمیل می‌شود، در آنزمان عقول مردم صرف ساخت بمب و موشک و منکرات نخواهد شد، بلکه تمام امکانات بشریت در خدمت صلاح انسان‌ها قرار خواهد گرفت.

امام جمعه اراک ادامه داد: با ظهور امام عصر و تکمیل عقل ها دیگر پولی خرج جنگ و فحشا و مشروبات الکلی نمی شود و توسعه و عمران و آبادانی و انسانیت سرلوحه کار حکومت‌ها قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: عقل ترامپ و نتانیاهو و آل سعود مانند عقل عمروعاص و معاویه و ابن زیاد، عقل شیطانی است، نه عقل الهی. این‌ها از گرگ های آدمخوار هم بدترند که میلیونها نفر را در یمن و سوریه به خاک و خون کشیدند. عقلانیت اینها عین جهالت است در حالی که عقلانیت باید در خدمت بشریت باشد. عقلانیت مطابق دستورات اسلام، کلید تمام بن بست هاست و راه حل معضلات اقتصادی نیز عقلانیت است.

قربانعلی دری نجف آبادی ضمن تسلیت سالروز ارتحال علامه طباطبایی بر ضرورت توسعه علمی کشور تاکید کرد و گفت: از حوزویان و دانشگاهیان تقاضا دارم تمام تلاش خود را به کار ببندند تا جهان بار دیگر به قطب علمی جهان تبدیل شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عدالت خواهی و مبارزه با فساد یک نقشه راه، یک استراتژی و یکی از اهداف انقلاب اسلامی است. این مسئله تعارف ندارد و باید با هرکسی در هر مقامی که فساد کرده برخورد شود.

وی افزود: هنگام تخصیص ارز دولتی باید نظارت‌ها بیشتر شود، ارز کشور مانند ناموس مردم است و هر یک دلار و یورو ارز ایران، خون ملت ایران است.

دری نجف‌آبادی گفت: دشمنان بیهوده تلاش نکنند که در کشور دوقطبی پدید بیاورند و وحدت ملی کشور را بشکنند، چراکه این کشور تحت ولایت امام زمان(عج) است.

امام جمعه اراک در پایان، ترور "بها ابوعطا" توسط رژیم صهیونسیتی را جنایت علیه بشریت خواند و گفت: گروه های جهادی فلسطین پاسخ قاطعی به صهیونیست‌ها دادند. تنها راه ما مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام

                                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان ایلام در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: این آیین معنوی در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام به امامت حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اقامه می‌شود.   نماز باشکوه جمعه در سایر مناطق استان ایلام نیز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رئیس آژانس مبارزه با فساد به اتهام فساد بازداشت شد
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • روایت شهادت شهید فرهمند در جبهه غرب کشور
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد