Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور از ۲۵ تا ۳۰ آبان ماه در موسسه عالی انرژی شهرستان ساوه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور از ۲۵ تا ۳۰ آبان ماه جاری در موسسه عالی انرژی شهرستان ساوه برگزار می‌شود.

در این رویداد کاربرد‌های جنبی صنعت هسته‌ای به ویژه در حوزه‌های کشاورزی و پزشکی برای عموم مردم به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آگاه سازی افکار عمومی نسبت به مزیت‌های دانش بومی صنعت هسته‌ای، دسترسی سریع و جامع دانشگاهیان به چکیده آخرین دستاورد‌های کشور در این صنعت، رفع ابهام در زمینه فعالیت‌های هسته‌ای از لحاظ ایمنی و زیست محیطی و تقویت خودباوری و غرور ملی از دیگر اهداف مهم برگزاری این نمایشگاه می‌باشد.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه تخصصی می‌توانند به مدت شش روز، در ساعات ۰۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ از آخرین دستاورد‌های صنعت هسته‌ای دیدن نمایند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت کنفرانس وحدت اسلامی آیت الله اراکی دستاوردهای صنعت هسته ای انرژی هسته ای نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه تولید، بازرگانی و ساخت ماشین آلات صنعت شیرینی و شکلات از ۱۱ استان و نمایندگی‌هایی از ۷ کشور محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: تولید برای ماندگاری نیازمند کیفیت، نشان تجاری موثر و بازارسازی است.

رحمتی با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در توسعه شبکه بازار، ارائه هنرمندانه محصول در نمایشگاه‌ها و انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها در بستر فضای مجازی را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی به عنوان قطب این صنعت به جایگاه اصلی خود رسیده است صدور ۲۱۵ هزار تن محصولات صنایع غذایی و صادرات شیرینی و شکلات استان به ۷۹ کشور دنیا را نشانگر ظرفیت بالای استان در این بخش دانست.

هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تا هفتم اردیبهشت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • رونمایی از دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای
  • دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • نمایشگاه «دستاوردهای وقف» برگزار می‌شود
  • نمایش پهپادها و موشک‌های ایرانی در نمایشگاه بغداد +عکس