Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:57:20 GMT

جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در خلخال برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۲۴۵۵

جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در خلخال برگزار شد

به گزارش روز جمعه  ایرنا  به این مناسبت خیابان‌ها و معابر شهر خلخال چراغانی و آذین‌بندی شده و شب گذشته و امروز اهالی مومن و ولایتمدار این شهر با برپایی آیین‌ها و مراسم مختلف جشن و سرور در سطح مساجد و حسینیه‌ها سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و نیز ولادت با سعادت امام جعفر صادق (ع) را گرامی داشتند.
در این آیین‌ها که همزمان با شهر خلخال در جای جای مناطق مختلف تابعه این شهرستان برگزارشد برنامه‌های مختلف از جمله مولود خوانی اجر و از مهمانان با شیرینی و شربت پذیرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این آیین‌ها سخنرانان به اهمیت رسالت نبی مکرم اسلام حضرت محمد رسول الله پرداخته و همدلی و  وحدت را به عنوان عامل مهم و تعیین کننده در سرنوشت اسلام و مسلمانان دانستند.

در مراسمی که به همین مناسبت با حضور امامان جمعه شهرهای مختلف خلخال و جمع کثیری از اهالی شیعه و اهل سنت شهر هشجین و همچنین میهمانانی از مرکز استان  در مسجد جامع این شهر برگزار شد برنامه های شاد و متنوعی از جمله قرائت شعر ،سرود ،مولودی خوانی و تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرانی برگزار و از شرکت کنندگان پذیرایی شد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در دیدار با حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت گزارشی از اقدامات انجام شده این واحد دانشگاهی در سال گذشته ارائه کرد و به تبیین و برنامه‌ریزی برخی از اهم اقدامات در سال جاری برای تقویت و توسعه حوزه‌های کاری در واحد مرودشت پرداخت.

حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت نیز بر ضرورت برنامه‌ریزی و تداوم تلاش هرچه بیشتر برای دانشجویان و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف و تحقق شعار رهبر معظم انقلاب به‌عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در سال جاری تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «نشان سبز» درباره زندگی پیامبر اکرم (ص) منتشر شد
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • بقیع گوشه ای از تاریخ اسلام است/ ضرورت شناساندن آن به جهان
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • روایت یک استاد تاریخ از فرمان پیامبر(ص) به جهاد با یهودیان جنایتکار
  • روایتی از دشمنی محمدبن عبدالوهاب با پیامبر(ص) / چرا بن‌باز بزرگترین مفتی سلفی‌ها، هیچگاه به مدینه نرفت؟
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود