Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:16:41 GMT

بورس انرژی رکورد بورس‌های کشور را شکست

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۲۴۵۷

بورس انرژی رکورد بورس‌های کشور را شکست

به گزارش روز جمعه روابط عمومی بورس انرژی، در این بازار متشکل در هفته سوم آبانماه ٢٧٩ هزار و ۳۶٠ تن انواع کالای انرژی شامل برق، حامل های انرژی و همچنین اوراق سلف استاندارد معامله شد که ارزشی بالغ بر ۱۴ هزار و ۷۷۶ میلیارد و ۹۲۵ میلیون و ۴۷ هزار و ۸۲۲ ریال را در پی داشت.

بر اساس این آمار در رینگ بازار فروش داخل کشور این بورس در ۵ روز معاملاتی هفته جاری بالغ بر ۲۶ هزار و ٦٣٢ تن انواع کالا و حامل های انرژی داد و ستد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش این معاملات یک هزار و ۸۷ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۹۳۰ ریال بود. در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران اما در ۵ روز معاملاتی این هفته بالغ بر ۲۵۲ هزار و ٧٢٨ تن انواع فرآورده نفتی به مقاصد صادراتی معامله شد که ارزش آن در رکوردی کم نظیر به ۱۳ هزار و ۶۸۹ میلیارد و ۶۲۷ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۸۹۲ ریال رسید.

بورس انرژی به عنوان تنها بازار متشکل و تحت نظارت کشور ، با فراهم آوردن بستر های معاملاتی پویا و هم پوشانی پلتفرم های نظارتی و اجرایی ، علاوه بر رقابتی کردن مکانیزم عرضه و تقاضا، بر شفافیت معاملات و اطمینان از کشف قیمت منصفانه برای فعالان بازار انرژی افزوده است.

برچسب‌ها معاملات بورس بورس اوراق بهادار بازار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاملات بورس بورس اوراق بهادار بازار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار معاملات بورس بورس اوراق بهادار بازار بورس سازمان بورس و اوراق بهادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افزایش ۲۷ هزار و ۱۴۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۹۹۱ واحدی قرار گرفت و برای دومین روز متوالی در اردیبهشت ماه صعودی شد.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با ۸ رشد هزار و ۴۴۶ واحدی در ارتفاع ۷۵۳ هزار و ۴۳۹ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۷۹ همت و ۹۰۵ میلیارد تومان رسید و تعداد ۴۴۰ هزار و ۶۲ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۸۹ واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۴۹۶ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۷۸ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۰۴ هزار و ۱۳۵ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، فصبا، زاگرس، شگویا، ارفع، آریان و تجلی بیشترین تاثیر بر شد شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • معاملات ۳۰۷ میلیارد ریالی ۲۱ شرکت توزیع در نخستین روز بازگشایی
  • بورس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • صعود بورس از منطقه امن