Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وکیل زاده گفت: افرادی که کارت سوخت دریافت نکردند با توجه به سهمیه ذخیره مورد نظر تا ۶ ماه آینده در کارت سوخت شخصی، بدون نگرانی و هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و یا دریافت کارت سوخت شخصی خود اقدام کنند. تاریخ انتشار: 14:22 - 24 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۰۴۵

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، امیر وکیل‌زاده مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با اعلام دروغ بودن اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌های معاند درباره تجمع و آتش‌سوزی در جایگاه‌های عرضه سوخت کشور اظهار کرد: همه این اخبار کذب و دسیسه‌سازی دشمنان در رسانه‌های معاند بوده است و خوشبختانه همه جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور در آرامش کامل قرار دارند و عرضه سوخت به هموطنان بدون هیچگونه کمبود و یا مشکلی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: کنترل جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور ادامه دارد و گزارش‌های دریافت شده از همه مناطق، حاکی از جوی آرام در مبادی عرضه سوخت در کشور است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره مقدار مصرف بنزین در روز پنجشنبه (۲۳ آبان‌ماه) در کشور گفت: مصرف بنزین در روز پنجشنبه در مقایسه با پنجشنبه هفته گذشته (۱۶ آبان‌ماه) تنها اندکی (۳ تا ۴ درصد) افزایش یافته است که این موضوع نشان از تراکم عادی در جایگاه‌های عرضه سوخت در کشور دارد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر لزوم پیگیری برای دریافت کارت هوشمند سوخت از سوی مالکان خودرو که هنوز کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، افزود: این افراد بی‌گمان سهمیه خود را دریافت می‌کنند و با توجه به سهمیه ذخیره مورد نظر تا ۶ ماه آینده در کارت سوخت شخصی، این افراد بدون نگرانی و هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام و یا دریافت کارت سوخت شخصی خود اقدام کنند.

وکیل‌زاده افزود: با توجه به این که محدویت سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت جایگاهداران تا سقف ۲۰ لیتر برداشته شده است، افرادی که کارت سوخت ندارند، می‌توانند با استفاده از کارت سوخت جایگاهداران تا سقف ۶۰ لیتر در هر بار سوخت‌گیری کنند.

بیشتر بخوانید:

محدودیت سوخت گیری از کارت سوخت جایگاه‌داران برداشته شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوخت کارت سوخت قیمت بنزین جایگاهداران سهمیه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند

مشاور عالی سازمان سنجش آمار داوطلبانی که کارت آزمون سراسری نوبت اول را دریافت کردند را اعلام کرد.

علیرضا کریمیان، مشاورسازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آمار دریافت کارت نوبت اول آزمون سراسری گفت: تاکنون بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده اند.

وی افزود: مهلت دریافت کارت آزمون سراسری فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد بنابراین داوطلبان تا فردا مهلت دارند که نسبت به دریافت کارت آزمون از طریق سایت سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

لازم به ذکر است، نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • آزمون ۱۰۵ نازل جایگاه‌های عرضه سی ان جی خراسان جنوبی
  • اجرای طرح نظارت و کنترل از بیش از هزار جایگاه عرضه سوخت
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود