Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:29:26 GMT

افزایش قیمت بنزین مورد حمایت نخبگان جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۲۶۰۱

افزایش قیمت بنزین مورد حمایت نخبگان جامعه است

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام سید لطف الله حیات الغیب در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اظهار داشت: در راستای افزایش قیمت بنزین برنامه ها باید با دقت و به طور صحیح انجام شود. 

وی بیان کرد: دولت باید مانع بی رویه افزایش کالاها شود و مردم حق دارند از چگونگی هزینه صحیح منابع مالی صرفه جویی بنزین اطلاع داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قوه قضائیه اقدامات خوبی در راستای مبارزه با مفسدان اقتصادی و زمین خواران انجام داده که باید مورد حمایت مردم و مسئولان قرار گرفته چرا که این  امر باعث امید در دل مردم می شود. 

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه به سالروز ورود حضرت معصومه (ص) به قم اشاره کرد و گفت: ورود بانوی مکرم به این شهرستان موجب امنیت و آرامش مسلمانان شد و این بانوی کرامت و معرفت الگویی شایسته برای شیعیان در راه دستیابی به سرمنزل مقصود شد.

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به آستانه سالروز آزادی سوسنگرد، از زحمات رزمندگان اسلام برای پاسداری از مرزهای کشور تقدیر کرد.

وی همچنین به روز کتاب و کتابخوانی اشاره و از کمبود تعداد کتابخانه ها در استان انتقاد کرد و گفت: از آنجا که مطالعه باعث آگاهی بخشی افراد می شود بنابراین باید در هر حیطه و تخصصی مطالعه فراموش نشود.

امام جمعه موقت خرم آباد با بیان اینکه مومن نباید شتاب زده عمل کند افزود: مسلمان و مومن در مواقع فتنه با دشمنان بایدباوقار و آرامش عمل کند چرا که با صبربسیاری از مشکلات  برطرف می شود.

حیات الغیب بیان کرد: ما در مکتب پیامبر اسلام زندگی می‌کنیم و باید در زندگی خود از ایشان و امام صادق(ع) الگو بگیریم.

برچسب‌ها بنزین خرم آباد نماز جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین خرم آباد نماز جمعه بنزین خرم آباد نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی گفت: چهل وو هفتمین جایگاه عرضه سوخت در شهرستان بویراحمد و در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه نزدیک به روستای گندی خوری در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع امروز به بهره برداری رسید.
مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این جایگاه با ذخیره ۴۵ هزار متری بنزین دارای ۶ دستگاه تلمبه و ۱۲ نازل فروش بنزین، و برای ۱۰ نفر شغل ایجاد کرده است.  
وی با اشاره به اینکه این جایگاه ظرفیت فروش ۳۰ هزار لیتر بنزین در روز را دارد ادامه داد: این جایگاه به دلیل اینکه در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه واقع شده و از روستای گندی خوری تا مرکز استان هیچ جایگاهی وجود نداشت، از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است