Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@05:32:23 GMT

صبحگاه اقتدار در شاهین شهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۲۸۶۳

صبحگاه اقتدار در شاهین شهر برگزار شد

شاهین شهر و میمه - صبح امروز، همزمان با سراسر استان اصفهان، صبحگاه اقتدار گردان های بیت المقدس در شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه رزمایش الی بیت المقدس روز گذشته با شرکت ۵ گردان بیت المقدس از ناحیه های مقاومت بسیج شهرهای شاهین شهر، میمه و گز در شاهین شهر آغاز شد و امروز عصر به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مسعود جهانگیری فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در مراسم صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: ارتقای آمادگی گردن های بسیج و تمرین واقعی عملیات مقابله با تهدیدات دشمن و کسب الگوی لازم برای آمادگی در شرایط ناهمطراز امنیتی و امدادی از اهداف برپایی این رزمایش است.

در ادامه این مراسم  امام جمعه شاهین شهر با تبریک ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق علیه السلام گفت: حضرت امام (ره) هنگامی که کشور در شرایط حساس و معرض تهدیدات دشمنان بود فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد.

حجت الاسلام قاسم هاشمی افزود: بسیج علاوه بر عرصه نظامی و دفاعی در عرصه های فرهنگی و بازسازی کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است و اگر عرصه اقتصادی کشور هم با روحیه و تفکر بسیجی مدیریت می شد امروز وضعیت معیشت مردم در شرایط بسیارمطلوب تری قرار داشت.

وی با تاکید بر اینکه بسیج یک فرهنگ و ارزشی است و تمامی صفات نیک را در خود متبلور ساخته است خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی کارسازترین عامل در سخت ترین میادین مبارزه است.

امام جمعه شاهین شهر گفت: منطق بسیج ایثار و شهادت و از خودگذشتگی است و برخلاف منطق افراد راحت طلب که زرنگی را از زیر بار مسولییت شانه خالی کردن می دانند در منطق بسیجی زرنگی یعنی پر تلاش ترین افراد در خطرناک ترین میادین است.

کد خبر 396919

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شاهین شهر رزمایش بیت المقدس انقلابی گری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر حوریه محمدی با اعلام این خبر افزود: بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی، هفدهمین جشنواره شهید مطهری و ششمین جشنواره ایده های نوآورانه آموزشی ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت، با اشاره به همکاری دانشگاه های کلان منطقه یک در این رویداد گفت: این جشنواره با شعار «آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه» و با محوریت پاسخگویی اجتماعی و کاربردی کردن آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی، شناسایی و معرفی فرآیندهای آموزشی مطلوب کشوری و همچنین تقدیر از افرادی که برای ارتقای کمی و کیفی آموزش در دانشگاه ها تلاش می کنند، برشمرد و اضافه کرد: امسال از پژوهشگران برتر دانشجویی، مقالات برگزیده و پایان نامه های آموزش پزشکی برگزیده در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت جانبی تقدیر خواهد شد.

محمدی، به اهمیت پاسخگویی اجتماعی اشاره کرد و آن را نیاز امروز جامعه دانست و افزود: توسعه و بازنگری در کوریکلوم های آموزشی بر اساس نیاز جامعه، کیفیت آموزش بالینی، آموزش دانشجو محور، اخلاق حرفه ای و استفاده از فناوری های نوین آموزشی از جمله محورهای این همایش خواند که موجب افزایش کیفیت آموزش می شوند تا فراگیران بتوانند مهارت های لازم را برای ارائه خدمت به کشور به دست بیاورند.

وی بر ضرورت مشارکت جدی تر دانشگاه ها در این رویداد تاکید کرد و یادآور شد: حضور جدی تر دانشگاه ها می تواند به رونق جشنواره بیافزاید. این همایش همچنین از امتیاز آموزش مداوم برخوردار بوده و محتوای برنامه ها به گونه ای تنظیم شده که برای اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی و تمامی دانشجویان علوم پزشکی در تمامی مقاطع قابل استفاده خواهد بود. همچنین بخش دانشجویی این جشنواره به صورت موازی در کنار رویداد اصلی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6085286

دیگر خبرها

  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند