Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم عمامه‌گذاری همزمان با میلاد پیامبر(ص) وامام صادق(ع) توسط آیت‌الله صافی گلپایگانی مرجع تقلید شیعیان برگزار شد. ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم عمامه‌گذاری تعدادی از طلاب همزمان با میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) در دفتر آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم 25 نفر از طلاب به دست آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید معمم شده و به لباس شریف روحانیت درآمدند، این طلاب از حوزه علمیه قم و شهرستان و طلاب خارجی بودند.

مداحان اهل بیت(ع) در این مراسم در وصف رسول گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) مدیحه‌سرایی کردند.

عمامه‌گذاری طلاب یزدی به دست آیت الله العظمی سبحانی به روایت تصویرآئین عمامه‌گذاری طلاب در سمنان به روایت تصاویرمراسم عمامه‌گذاری طلاب توسط آیت‌الله صافی گلپایگانی برگزار‌ شد

مراسم عمامه‌گذاری طلاب با فرارسیدن اعیاد بزرگ شیعیان برگزار شده و در این مراسم طلاب ملبس به لباس روحانیت می‌شوند.

انتهای پیام/452/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر

به گزارش جماران، مراسم یادبود آیت الله سید محمد موسوی بجنوردی (ره) به همت جمعی از شاگردان حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، صبح امروز در موسسه یاسین قم برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود