Web Analytics Made Easy - Statcounter

​​​​​​​امام جمعه کرج با بیان اینکه برخی باید مراقب سخنان خود باشند چون دروغ گفتن در شان جایگاه‌شان نیست،گفت: ‌آقای رئیس جمهور‌ فرافکنی شما ‌علیه ‌نهادهای انقلابی ‌برای چیست؟ ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی‌همدانی در خطبه نمازجمعه این هفته کرج  با تبریک ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)  اظهار داشت: در زمانی که در کشور نیاز به وحدت و همدلی دارد ‌از برخی از تریبون‌های رسمی حرف‌هایی بیان می‌شود که اپوزسیون هم نمی‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه کسانی که مسائل سیاسی در دنیا را دنبال می‌کنند می‌بینند که ایران قدرت برتر و دست بالاتری در دنیا دارد و توان و قوه ایران با تمام مشکلات بسیار بالاست.

امام جمعه موقت ساری: باید با تبعیت از ولایت فقیه توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنیمفرمانده سپاه کرمان: پیروی از ولایت فقیه دشمنان نظام را ناکام و درمانده کرده استهمدان| دشمن برای تخریب نظام اسلامی ولایت فقیه را نشانه گرفته است امام جمعه کرج با بیان اینکه آمریکای مستکبر نمی‌تواند به فعالیت‌های ایران پاسخ دهد، بیان کرد: در همین چند ماه گذشته پهپاد آمریکایی ساقط شد و آمریکایی‌ها از این اقدامات متعجب ماندند و با این اقدامات عملکرد کل نظام در مقابل آمریکا خوب است‌، البته دولت باید نقایض موجود را جبران کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه دشمن اعلام می‌کند که فشار حداکثری در ایران در حال شکست خوردن بوده و کارآیی ندارد‌، گفت: دشمن به دلیل ناامیدی از جنگ اقتصادی به دنبال راه دیگری است و  پرونده جنگ اقتصادی با مقاومت خوب مردم در حال بسته شدن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به اینکه علی‌رغم تلاش دشمن برای پیدا کردن روزنه‌ای برای ضربه زدن به کشور برخی از عدم امکان فروش نفت ایران سخن به میان می‌آورند که جای تعجب است، تصریح کرد: این موضوع گرا دادن به دشمن  است که اگر دشمن  فشار را بیشتر کند نتیجه می‌گیرد، چرا ناکارآمدی خودتان و تیم اقتصادی را به گردن دیگران می‌اندازید و به دستگاه‌ها و نهادها  انقلابی می‌تازید.

وی با اشاره به اینکه اکثر پروژه‌هایی که افتتاح می‌کنید کار همان دستگاهی است که شما به آنها انتقاد می‌کنید، متذکر شد: دستگاهی که شما به آن انتقاد می‌کنید شفاف عمل می‌کند و شفاف گزارش می‌دهد،  این فرافکنی از سوی شما‌‌ علیه این نهاد  برای چیست؟ آقای رئیس نمی‌شود برای توجیه سیاست‌های غلطی که دارید و اثر آن ملموس است تاریخ اسلام و قرآن را تحریف کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه رسول خدا(ص) با همه اهل کتاب رابطه برقرار کرده بود و با همه بر اساس رحمت برخورد می‌کرد و پیمان‌های مختلفی با گروه‌های مختلف داشت، عنوان کرد:  اگر شما در تمام تاریخ مطالعه کنید نمی‌بیند که پیامبر خدا با دشمن دوبار پیمان ببندد و چنین چیزی نداریم، چرا تاریخ و قرآن را تحریف می‌کنید.

امام جمعه کرج با بیان اینکه مسئولان اجرایی به جای تئوری‌پردازی و نظریه‌پردازی باید مشغول فضای کار شوند و فکر  نکنند با نشانه غلط دادن  دادن و فرافکنی مردم دست از مطالبه‌گری بر‌می‌دارند،عنوان کرد: آقایان می‌گفتند که به دنبال حفظ عزت ملی هستند، آیا دائما امتیاز دادن در این راستاست و حالا قطره چکانی و با احتیاط در حال پس گرفتن امتیازهای داده شده هستید، این نشانه حفظ عزت ملی است؟

خطیب جمعه این هفته شهر کرج با بیان اینکه در مورد مذاکره قرآن توصیه کرده تا جایی پیش بروید که امکان نقض عهد ندهید،گفت: وقتی دشمن به دنبال نقض عهد و دشمنی بیشتر است نباید به جایی برگشت که همان ابتدا بودیم و تن به مذاکره داد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر  فرمودند که مذاکره نمی‌کنیم،  ‌بر‌اساس فرمایشات رهبری  سخن گفتن از مذاکره خطاست.

امام جمعه کرج با بیان اینکه عملکردها در بسیاری از حوزه‌ها از جمله تورم قابل دفاع نیست، متذکر شد: دوستان شما هم در این روزها به شما  بابت عملکردتان معترضند و عملکرد شما سبب نا کار آمدی بخش‌هایی از نظام شده ‌و برخی از اطرافیان شما هم که به فساد معروف‌اند، مردم اینها را خوب می‌فهمند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه جوانان را به کار بگیرید و از ظرفیت‌های آنها استفاده کنید، تصریح کرد: در همین استان و در برخی از دستگاه‌ها یک پیرمرد 60 ساله را به کار گرفته‌اند و باید از این ظرفیت‌های جوانان استفاده کرد.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه با شعار امید و اعتدال نا امیدی را ترویج می‌کنید،گفت: مشکلات را با عصبانیت پاسخ دادن سبب تکثیر مشکلات می‌شود و دو قطبی ایجاد و فضا را سیاسی می‌کنید.

وی ادامه داد: این موضوعات را از باب نصیحت عرض می‌کنم که وظیفه ذاتی ما این است که اعلام کنیم این مسیر درست نیست و اصلاح کنید، کلام خلاف واقع زدن در شان جایگاهی که دارید نیست و هیچ مسلمانی اجازه دروغ گفتن ندارد.

وی با بیان اینکه اگر در موردی مماشات و سکوت می‌کنیم بنا بر مصلحت است،گفت: در جایی که سخنانی طعنه بر رهبر معظم انقلاب باشد و تعریضی به جایگاه ولایت شود و تضعیفی به این جایگاه شد این موضوع را تحمل نمی‌کنیم و امام خود را تنها نمی‌گذاریم.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب و ولایت فقیه خط قرمز ماست،گفت: اجازه بی‌ربط گویی و طعنه زدن به رهبری را به هیچ‌کس نمی‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه برخی موارد قابل تحمل نیست و از ایرادات مدیریتی است که باید درست شود، ادامه داد: برخی در جلسه عمومی و تریبون عمومی سخنانی را مطرح می‌کنند و از گم شدن دلارها  سخن به میان می‌آورند چرا مردم را ناراحت می‌کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه حرکت با صلابت دستگاه قضا در راستای برخورد با مفسدان اقتصادی و دست‌اندازان به بیت‌المال ستودنی است و همه باید به این دستگاه کمک کنند، بیان کرد:  به برخی اعلام می‌کنیم نگران دلار‌ها نباشید‌، آسیاب به نوبت است و می‌بینید که این کار  قوه قضاییه سیاسی و عوامفریبی نیست‌، به زودی رو سیاهی برای کسانی می‌ماند که روی دیگران را سیاه می‌دیدند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم رای دادن به افراد و داوطلبان دارای صلاحیت ،گفت : دستگاه امنیتی و اطلاعاتی استان البرز محکم ایستاده و نمی‌خواهد اجازه بدهد که کسی که صلاحیت ندارد وارد جریان انتخابات شود، این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد و بنده هم از این موضوع حمایت می‌کنم و در مبارزه با فساد با هیچ کس تعارف نداریم.

امام جمعه کرج با بیان اینکه کسانی که مسئولیت دارند اجازه ندارند که مسئول فاسد را در دستگاه‌های اجرایی بر سرکار بیاورند، تصریح کرد: مسئولان شهر و استان با کسانی که در مظان کاندیداتوری هستند  این طرف و آنطرف نروند و این کار ممنوع است.

وی گفت: چطور شده برخی دستگاه‌ها در این روزها توانایی پرداخت حقوق پرسنل خود را ندارند و شام خانوادگی می‌دهند و برخی از این افراد در معرض انتخابات را دعوت می‌کنند و این تخلف است و نباید اینگونه باشد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه تغییر مدیری و مسئولی که خیانت می‌کند و به بیت‌المال دست درازی می‌کند  به بهانه در پیش بودن انتخابات پذیرفته نیست، گفت:  جلوی فساد باید گرفته شود‌، وزیر کشور هم اعلام کرد که اگر از کسی تخلفی سر بزند حتی در شب انتخابات هم وی را برکنار می‌کند.

حسینی همدانی متذکر شد: در این راه باید به توصیه‌ها و منویات رهبری توجه و اهتمام ویژه ای شود.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند

به گزارش قدس آنلاین آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به پاکستان، در دیدار «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان که در محل اقامت رئیس جمهور انجام شد، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این سفر گامی در جهت توسعه روابط باشد، نقش مجالس دو کشور در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین مهم و موثر عنوان کرد.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه در برابر دشمنی‌های دشمنان ۲ راه تسلیم یا مقاومت وجود دارد، افزود: در فلسطین نیز عده‌ای راه سازش را در پیش گرفتند و عده‌ای راه مقاومت که هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است. جمهوری اسلامی ایران از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر در برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد، در نتیجه امروز شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم و مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

رئیس جمهور با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.

هیچ کدام از احزاب پاکستانی مخالف روابط دوستانه با ایران نیستند

«سردار ایاز صادق» نیز در این دیدار از طرف خود و احزاب مختلف پاکستانی به دکتر رئیسی خوش‌آمد گفت و افزود: هیچ کدام از احزاب پاکستانی چه احزاب همسوی دولت و چه احزاب اپوزیسیون، مخالف روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران نیستند.

رئیس مجلس ملی پاکستان همکاری، تفاهم و اشتراک نظر میان مقامات دو کشور را کم‌نظیر توصیف و با بیان اینکه گروه دوستی ایران بیشترین عضو را در مجلس پاکستان دارد، تصریح کرد: پاکستان هم علاقمند به گسترش روابط و هم نیازمند توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی، توسعه بازارچه‌های مرزی، همکاری‌های اقتصادی و تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی ایران است و مجلس پاکستان آمادگی دارد در جهت رفع هر گونه مانع یا مشکلی در مسیر تقویت روابط فیمابین گام‌های عملی و موثر بردارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • رئیس‌جمهور: مقامات آمریکایی به شکست فشار حداکثری علیه ایران اعتراف کردند
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: کشور در وضعیتی است که چشم انداز روشنی برای توسعه دارد
  • اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی