Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمدحسن انصاری‌فرد گفت: بیرانوند شایسته کسب جایزه بهترین بازیکن آسیا در سال قبل نیز بود اما امیدواریم که امسال به حقش برسد. تاریخ انتشار: 15:09 - 24 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۰۶۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محمد حسن انصاری‌فرد در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، درباره قرار گرفتن نام علیرضا بیرانوند بین ۳ نامزد نهایی بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ آسیا، اظهار کرد: به علیرضا تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شایستگی‌های زیادی دارد و یکی از مهره‌های ارزشمند پرسپولیس و تیم ملی است. بیرانوند شایسته کسب این جایزه در سال قبل نیز بود، اما امیدواریم که امسال به حقش برسد و بار دیگر یک بازیکن پرسپولیس نام فوتبال ایران را در قاره آسیا بالا ببرد.

وی ادامه داد: قرار گرفتن نام بیرانوند در بین سه نامزد نهایی حاصل تلاش همه مربیان و بازیکنان پرسپولیس و تیم ملی بوده و بدون شک کار تیمی و گروهی و اتحاد درون تیمی همیشه به تیم کمک کرده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: پرسپولیس همیشه مهد اسطوره‌ها و ستاره‌ها و افتخار آفرین‌ها در فوتبال ایران بوده و پیش از این نیز بازیکنان بزرگی مثل علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و خداداد عزیزی با کسب این جایزه باعث افتخار فوتبال و مردم ایران شده‌اند. امیدوارم بیرانوند امسال این جایزه را ببرد و باعث خوشحالی و غرور فوتبالدوستان ایرانی شود.

بیشتر بخوانید: بیرانوند نامزد مرد سال فوتبال آسیا شد + عکس   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انصاری فرد پرسپولیس تهران بیرانوند بهترین بازیکن آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس توانست در برابر صنعت نفت آبادان رکورد بهترین پاسور پرسپولیس را به نام خود ثبت کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۷ موفق شد روی پاس امید عالیشاه گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند.

عالیشاه با پاس گلی که در این بازی به نام خود ثبت کرد با ۳۴ پاس، بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر شد. پیش از این عالیشاه به همراه مهدی ترابی ۳۳ پاس گل به نام خود به ثبت رسانده بودند که حالا عالیشاه به تنهایی این عنوان را از آن خود کرد.

البته عالیشاه دقایقی پس از گل پرسپولیس، به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و وحید امیری جانشین وی شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • امیرحسین صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • کنایه صادقی به سرخپوشان: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • صادقی: وزیر ورزش قبلی رفت، پرسپولیس هنوز دنبال جام است؟!
  • صادقی: قهرمانی پرسپولیس؟ وزیر رفت
  • پرسپولیس کار سختی نسبت به استقلال دارد/امیدوارم نساجی ماندگار شود
  • پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان