Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک ویسی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در طول بازی و در کوارتر های دوم و سوم اختلاف امتیاز را به حداقل رساندیم، ولی اخراج بازیکن خارجی تیمم به دلیل ۵ خطا، تاثیر زیادی را روی بازی شاگردانم گذاشت.

ویسی اظهار کرد: امیدروارم تیم داوری در تصمیم خودشان در اخراج بازیکنان ما اشتباه نکرده باشد، چرا که اخراج بازیکنان یک تیم تاثیر مستقیم بر روی نتیجه بازی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما به قابلیت های بازیکنان مان آگاه هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به شناخت توانایی شاگردانم که در بازی بیرونی بهتر از بازی درونی بودند، برنامه داشتیم تا روی ضربات سه امتیازی بیشتر مانور بدهیم و معتقد هستم در بیشتر دقایق بازی از این برنامه سود بردیم. 

تیم بسکتبال توفارقان به عنوان تنها نماینده آذربایجان شرقی در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با ارایه یک بازی زیبا مقابل تیم پر آوازه شیمیدر نشان داد که با اهداف بزرگتری پا به میدان رقابت ها گذاشته است و در این راه فقط به زمان نیاز دارد.

گفتنی است تیم توفارقان مقابل تیم شیمیدر با نتیجه ۸۸ بر ۸۱ مغلوب شد و در مجموع با کسب ۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم اکسون به رده هفتم جدول لیگ برتر بسکتبال سقوط کرد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود. بازی در ورزشگاه تختی آبادان جلوی هواداران پرشور صنعت نفت اصلا کار راحتی نخواهد بود.

اوسمار ویه‌را که طی ۹ بازی هدایت پرسپولیس هفت پیروزی به دست آورده، در پی کسب یک پیروزی خارج از خانه مهم دیگر به عنوان سرمربی پرسپولیس است.

ویه‌را در بازی با گل‌گهر با کارت قرمز مستقیم موعود بنیادی‌فر اخراج شد تا در بازی حساس با ملوان از روی سکوها کار را دنبال کند. او حالا در بازی امروز مقابل صنعت نفت به کنار خط بازمی‌گردد.

اوسمار که اغلب چهره‌ای آرام از خود نشان داده با توجه به اینکه در بازی با گل گهر ابتدا کارت زرد گرفت و سپس با کارت قرمز مستقیم اخراج شد، در صورت دریافت کارت مقابل صنعت نفت از بازی بعدی محروم خواهد شد و از این رو سرمربی برزیلی باید مراقب باشد که دوباره به سکو تبعید نشود.

دیگر خبرها

  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • نویدکیا: فولاد با ویسی با انضباط بازی می‌کند
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر