Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@10:38:07 GMT

بیژن بنفشه‌ خواه وقتی نوجوان بود +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۳۲۴۹

بیژن بنفشه‌ خواه وقتی نوجوان بود +عکس

خبرگزاری آریا - تصویری کمتر دیده شده از دوران کودکی بیژن بنفشه‌ خواه بازیگر معروف و سرشناس کشورمان را مشاهده می‌کنید.
به گزارش خبرگزاری آریا از باشگاه خبرنگاران جوان، در هر کشوری اخبار و حواشی مربوط به هنرپیشه‌های تئاتر، سینما و تلویزیون، به جهت شهرت و محبوبیتی که از طریق بازیگری در میان مردم کشورشان پیدا می‌کنند، دارای جذابیت خاصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینکه یک بازیگر در سریال‌ها و فیلم‌های گوناگون، نقش‌های مختلفی با ماهیت‌های متفاوت را می‌پذیرد، این حس کنجکاوی را در برخی از مردم به وجود می‌آورد تا با شخصیت حقیقی و خارج از دنیای هنر او بیشتر آشنا شوند و این حس کنجکاوی در میان نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به سینما بیشتر احساس می‌شود؛ بنابراین مشاهده تصاویر هنرمندان در محل‌ها و زمان‌های مختلف یا حتی دیدن تصاویر دوران کودکی و نوجوانی آنان برای این دسته از افراد جالب است.
در ادامه تصویری کمتر دیده شده از دوران نوجوانی، بیژن بنفشه‌ خواه را مشاهده می‌‌کنید:

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج آب ژرف فرونشست‌ها را افزایش می‌دهد

مقام مسئول وزارت راه وشهرسازی با تاکید بر این‌که باید سیستم آبرسانی کشور بازنگری اساسی شود، گفت: دسترسی به آب ژرف فرونشست‌ها را افزایش می‌دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی بیت‌الهی رئیس بخش زلزله‌شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با طرح این پرسش که چه نیازی بوده در فلات خشک مرکزی ایران کارخانه‌های آب‌بر داشته‌ باشیم، اظهار کرد: در این مناطق چاه ژرف حفر کنیم و بعد از آن از اصفهان به یزد، از خلیج‌فارس به اصفهان و ... آب منتقل کنیم.

وی افزود: این سیستم آبرسانی نیازمند بازنگری اساسی است.

وی تصریح کرد: این‌که پول مردم صرف یک کارهایی شود که از هزاران چاه شاید یک مورد موفق نشویم، درست نیست.  ما دلسوز کشور هستیم، ما هم به فکر مردم سیستان و بلوچستان هستیم و بیخیال کم‌آبی مردم نیستیم.

رئیس بخش زلزله‌شناسی مهندسی و خطرپذیری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی تاکید کرد: با تعریفی که از آبهای ژرف داریم یعنی نفوذ آبهای سطحی به زون‌های زه‌کش با پتانسیل زه‌کشی بالا، قطعاً وقتی از یک جایی آب -ژرف- را بالا می‌کشیم میزان مکش و نفوذ بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: حتی سفره‌های سطحی به زیر نفوذ پیدا کرده، در مجرای انتقال آب‌های ژرف قرار گرفته و آب پایین می‌رود. وقتی سطح آب پایین می‌رود قطعا فرونشست زمین را هم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال
  • استخراج آب ژرف فرونشست‌ها را افزایش می‌دهد
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی چه بود؟
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا
  • بهار است و بنفشه‌اش
  • وقتی دونالد ترامپ دی‌جی می‌شود!