Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مالک حسینی سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کاهش دمای هوا و سرد شدن آن و لزوم حمایت از افراد بی خانمان و بی سرپناه که ناچارند در خیابان و یا فضا‌های باز شهری شب را به صبح برسانند گفت: ما در طول سال ۱۲ گرمخانه ثابت برای مراجعه افراد بی خانمان داریم که ۵ مورد دیگر هم در شرایط اضراری آماده می‌شود که در مجموع در فصل سرما ظرفیت گرمخانه‌ها به ۲ هزار و ۸۰۰ نفر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به ۵ گرمخانه دیگر که از نیمه آبان فعال می‌شوند، گفت: به تناسب تعداد مددجویانی که اضافه می‌شوند گرمخانه‌ها هم فعال می‌شوند و لزوما همه گرمخانه‌ها در فصل سرما فعال نیستند و با توجه به سرمای هوا و میزان بارندگی مراجعات متغیر است.بیشتر بخوانید: افزایش بی‌خانمان‌های تحت پوشش شهرداری تهراناو با بیان اینکه ظرفیت کل گرمخانه‌های شهرداری ۲ هزار و ۸۰۰ نفر است، گفت: در برنامه توسعه هم قبل از اینکه بخواهیم گرمخانه ژنرال را در ۵ پهنه راه اندازی کنیم ۴ گرمخانه دیگر را هم برنامه ریزی می‌کنیم تا در شرایط اضطراری راه اندازی کنیم.   حسینی تصریح کرد: در سال گذشته گرمخانه‌های محدودی را شبانه روزی کردیم، ولی امسال هر ۱۷ گرمخانه را شبانه روزی می‌کنیم تا با این کار هم افراد بی سرپناه اسیب کمتری ببینند و هم از لحاظ منظر شهری شاهد این صحنه نباشیم که در ابتدای صبح تعداد زیادی مددجو در پیرامون گرمخانه‌ها حضور داشته باشند.   سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه امسال یک وعده غذایی ناهار را هم به مددجویان اضافه کرده ایم، گفت: برای ورود افراد به گرمخانه‌ها تفکیکی بین معتاد و غیر معتاد نداریم و تنها کسانی که معتاد متجاهر محسوب می‌شوند در اماکنی مانند سامان سرا نگهداری می‌شوند که عملگکرد آن‌ها با گرمخانه‌ها متفاوت است.   او با بیان اینکه ۲ گرمخانه برای زنان و ۱۵ گرمخانه برای مردان است گفت: ظرفیت گرمخانه‌های زنان در مجموع ۳۵۰ نفر است.   حسینی در خصوص هزینه خدماتی که به مددجویان داده می‌شود، گفت: هر نفر روزانه ۴ هزار و ۷۰۰ تومان برای ما هزینه دارد و اگر هم برای این کار کمبود بودجه داشته باشیم از طریق جا به جایی بودجه مشکل را حل می‌کنیم.   انتهای پیام/ ظرفیت کل گرمخانه‌های شهرداری ۲ هزار و ۸۰۰ نفر است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، استرالیا قانون جدیدی را برای ممنوعیت ورود روس ها به این کشور پیشنهاد خواهد کرد.

بر اساس قانون جدید، وزیر مهاجرت استرالیا می‌تواند درخواست‌های روادید از هر کشوری را که برای منافع ملی استرالیا مضر می داند، ممنوع کند.

این قانون نه تنها شامل پناهجویان و مهاجران اقتصادی می شود، بلکه حتی در خصوص گردشگران نیز اعمال می شود.

احزاب مخالف دولت استرالیا با انتقاد از این قانون آن را عجولانه، غیر شفاف و نادرست و دارای پیامدهای ناخواسته توصیف کردند. مرکز حقوق بشر استرالیا هم این لایحه را محکوم کرده است.

کد خبر 6063872

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر به مشهد مقدس
  • جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در طرح امنیت محله محور در ری
  • ورود روس‌ها به استرالیا ممنوع می‌شود
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • برنامه سوم راهبردی قم در حال تدوین است / اجازه ورود حواشی به بدنه شهرداری را نمی‌دهیم
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • سکته مغزی چگونه رخ می‌دهد؟ + فیلم
  • دستگیری معتاد و خرده فروش در مروست
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار