Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه شاید مسئولیتی به سنگینی امام جمعه ای نباشد، گفت: خطبه هایی که از طرف شما برای مردم خوانده شد، امر و نهی داشت و مشهون از دلسوزی برای مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس ستاد نماز جمعه در کشور و همچنین گرامی داشت میلاد پیامبر اکرم (ص)، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان، مدیران حوزه های علمیه، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، مدیرکل سازمان آموزش و پرورش، فرماندار بویراحمد و جمعی از طلاب و روحانیون با آیت الله سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج دیدار و از ایشان تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی» در این دیدار ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص)، گفت: حقیقت شیعه تجلی اسلام ناب محمدی (ص) است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود پیامبر اعظم را هدیه از طرف خداوند برای جامعه بشری دانست و اظهار داشت: ایشان همه هستی خود را برای هدایت بشر تا قیام قیامت در طبق اخلاص گذاشت.

 

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) دو هدیه برای بشریت به یادگار گذاشت، اضافه کرد: یکی از این هدیه ها وجود حضرت امیرالمومنین (ع) و اولاد ایشان و کتاب قرآن به عنوان معجزه خود از طرف خداوند بودند.

 

آیت الله ملک حسینی خاطرنشان کرد: علما در طول تاریخ از امام علی (ع) و اهل بیت (علیهم السلام) آموختند که این افتخار را برای بشریت توضیح دهند.

 

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه افتخار ائمه جمعه تشریح این هدیه های الهی برای افراد جامعه است، ابراز داشت: مردم نیز افتخار حضور پای منبر و شنیدن سخنان ائمه جمعه را دارند.

 

وی در ادامه خطاب به امام جمعه مرکز استان، گفت: آیت الله حسینی سال های سال مسئولیت بزرگ امام جمعه شهر یاسوج را برعهده داشت.

 

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه شاید مسئولیتی به سنگینی امام جمعه ای نباشد، ادامه داد: خطبه هایی که از طرف شما برای مردم خوانده شد، امر و نهی داشت و مشهون از دلسوزی برای مردم بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تصمیم گرفت که در چهلمین سالگرد تاسیس ستاد نماز جمعه از ریش سفیدان این قرارگاه فرهنگی تجلیل کند.

 

وی ضمن تقدیر از سال ها صبر و استقامت آیت الله سیدعلی اصغر حسینی به عنوان امام جمعه شهر یاسوج، گفت: وظیفه این بود که نکوداشت بزرگی در شان امام جمعه مرکز استان برگزار شود که امام جمعه نپذیرفتند.

 

شایان ذکر است در پایان این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار استان، فرمانده سپاه فتح، مدیرکل آموزش و پرورش هر کدام با اهدای لوح تقدیر از «آیت الله سیدعلی اصغر حسینی» تجلیل کردند.

 

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت کنفرانس وحدت اسلامی مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد آیت الله اراکی امام جمعه آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه تجلیل نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآب حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه رمضان، گفت: برای اینکه شعار سال تحقق پیدا کند، مشارکت اقشار مختلف مردم به ویژه جامعه جوان و دانشگاهی ضروری است.

وی به نام‌گذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب را متذکر شد، اظهار کرد: همان طور که شاهد هستیم نام‌گذاری سال‌های اخیر با محوریت تولید و اقتصاد بوده است، که این موضوع نشانگر اهمیت تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آحاد مردم است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب امسال نیز موضوع اقتصادی و تولید را در کانون توجه قرار دادند و تولید را محور نام‌گذاری امسال قرار دادند، اضافه کرد: نه‌تنها مسئولان، کارشناسان، کنشگران سیاسی و اقتصادی باید در زمینه تحقق شعار سال باید احساس مسئولیت کنند بلکه لازم است اقشار مختلف مردم نیز با جدیت وارد صحنه شوند.

امام جمعه میاندوآب ادامه داد: نام‌گذاری امسال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نشان می‌دهد تا زمانی که ملت پای‌کار تولید نیاید، موفقیت حاصل نمی‌شود و به آن چیزی که باید دست پیدا کنیم، نمی‌توانیم برسیم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده ضمن ابراز تاسف از اینکه در سال‌های اخیر با وجودی که شعار سال با محوریت اقتصاد بوده به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم، ادامه داد: دلیل این موضوع چیزی جز این نیست که احساس مسئولیت و دغدغه‌ای که موردنیاز باشد در جامعه و در لایه‌های مختلف اجتماعی شکل نگرفته است.

وی با تأکید بر لزوم همراهی مردم و مسئولان در تحقق شعار سال، تصریح کرد: مردم اگر پای‌کار بیایند و مسئولین نیز همراهی کرده و موانع تولید را رفع کنند در آن صورت شعار سال جامه عمل می‌پوشد و رضایت همگانی شکل می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج/ دادستان: علت درگیری اختلاف شخصی دو خانواده بود
  • تاکید امام جمعه کیش بر اهمیت روز جهانی قدس امسال
  • جزئیات قتل ۲ نفر در آرامستان یاسوج
  • پیام امام جمعه اهل سنت بوشهر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • حضور امام جمعه همدان در بیمارستان فوق تخصصی کودکان
  • لازمه تحقق شعار سال مشارکت مردم است
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان
  • سناریوهای آینده کاظم صدیقی؛ حذف از فهرست مهمانان نوروزی رئیسی!