Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@18:56:48 GMT

پرواز تهران به رامسر چرا در فرودگاه رشت نشست؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۳۴۵۰

پرواز تهران به رامسر چرا در فرودگاه رشت نشست؟

مدیر روابط عمومی فرودگاه رامسر گفت: پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه فرودگاه تهران را به مقصد رامسر ترک کرد ولی پس از ورود به آسمان مازندران با وضعیت جوی نامساعد رو به رو شد.

ایمان پوررمضان افزود: با توجه به این که پرواز رفت به فرودگاه رامسر نرسید، پرواز برگشت این هواپیما به تهران هم که قرار بود ساعت ۱۳ و ۲۵ دقیقه انجام شود، باطل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش شدید باران از عصر دیروز در مازندران شروع شد و همچنان ادامه دارد.

بر اساس اعلام ایستگاه های هواشناسی مازندران در حال حاضر شهرستان رامسر با ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین و سیاه بیشه با صفر درجه سرد ترین در مازندران هستند.

فرودگاه شهرستان گردشگرپذیر رامسر با قدمتی بیش از ۵۰ سال یکی از زیباترین فرودگاه های شمال کشور است. پروازهای این فرودگاه به خاطر کوتاه بودن و محدودیت دید در باند، با مشکل نشست و برخاست مواجه می شوند. این مشکل که از سال ۸۸ قرار بود در مدت دو سال رفع شود همچنان ادامه دارد و در زمان نامساعد بودن شرایط جوی تشدید می شود.

یکی از مشکلات وجود ساختمان واحد آموزشی فرودگاه است که سبب شده تا جدید فرودگاه بلااستفاده بماند در حالی که مسئولان فرودگاهی مازندران وعده داده بودند که این ساختمان تا آذر ماه امسال تخریب خواهد شد.

در صورت رفع موانع پروازی و بهره برداری از طرح توسعه، باند فرودگاه رامسر از یک هزار و ۵۰۰ متر کنونی به ۲ هزار و ۷۵۰ متر افزایش می یابد که برای نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر نیز مناسب خواهد بود.

پیش از این مدیرکل فرودگاه های مازندران از آنچه که کم کاری مسئولان در رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر نامیده بود، انتقاد کرد. سعد الله وطنخواه به ایرنا گفته بود که در نشستی که دهم مهرماه با حضور جمعی از مسئولان محلی از جمله فرماندار، روسای شورای شهر و شهرداران شهرهای رامسر، کتالم و ساداتشهر در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور برگزار شد ۹ مانع در مسیر اجرای باند بتنی این طرح ملی شناسایی شد و  بر اساس صورتجلسه این نشست ، قرار بود ظرف مدت یک ماه نسبت به تخریب موانع پروازی اقدام شود که متاسفانه طبق بازدید های به عمل آمده و گزارش های رسیده کوچکترین گامی در این زمینه برداشته نشده است.        

۴۷۲۳۷

کد خبر 1321461

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هواپیما تیم ملی فوتبال ایران سهمیه بندی بنزین انتخابی جام جهانی 2022 بنزین پمپ بنزین حسن روحانی ایالات متحده آمریکا مارک ویلموتس بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898674

دیگر خبرها

  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت