Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه با اشاره به ورود تدریجی سامانه جدید بارشی به جو استان، گفت: این سامانه از اواخر وقت امروز (جمعه) تا روز‌های پایانی هفته به تدریج سبب بارش پراکنده باران در تمام نقاط استان و گاهی رگبار برف در نقاط سردسیر می‌شود. تاریخ انتشار: 16:01 - 24 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۹۸۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، علی محمد زوراوند معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: بارش باران طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت بارندگی در نواحی شرقی و شمالی استان از دیگر مناطق بهتر خواهد بود، افزود: وزش باد و احتمالا رعد و برق نیز از دیگر پیامد‌های این سامانه بارشی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پیش بینی بارش باران در تهران و اکثر نقاط کشور

زوراوند تصریح کرد: در روز‌های میانی هفته (دوشنبه و سه شنبه) احتمال بارش رگباری برف در ارتفاعات و گردنه‌ها و همچنین نواحی سردسیر نیز وجود دارد.

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه در ادامه از کاهش محسوس دمای هوا در نقاط مختلف نیز خبر داد و گفت: انتظار می‌رود در هفته پیش رو شاهد افت ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا باشیم.

وی با بیان اینکه دمای هوای امروز شهر کرمانشاه بین ۱۷ درجه بالای صفر تا یک درجه زیر صفر خواهد بود، افزود: انتظار می‌رود دمای هوای فردا (شنبه) کرمانشاه به ۱۲ درجه بالای صفر و در سردترین حالت به سه درجه زیر صفر برسد.

زواروند یادآور شد: کاهش دمای روزانه شهر کرمانشاه تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت به گونه‌ای که روز یکشنبه در گرمترین حالت به ۱۰ و روز دوشنبه به ۹ درجه بالای صفر می‌رسد، ضمن اینکه در این مدت دمای شبانه نیز به سه تا چهار درجه زیر صفر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی بارش باران کاهش دما رگبار باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

یاسر اشتاد کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش پراکنده باران از فردا، گفت: طبق الگو‌های هواشناسی روز شنبه به صورت موقت بارندگی قطع شده و روز‌های یکشنبه و دوشنبه بارش‌های رگباری دوباره مناطق را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته بارشی در استان گزارش نشده، افزود: افزایش دما بین ۲ تا ۳ درجه سانتی‌گراد نیز برای پایان هفته پیش بینی می‌شود.

اشتاد با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مرکز استان دمایی بین ۸ تا ۲۳ درجه سانتی‌گراد داشت، اضافه کرد: شهرستان تکاب با دمای مثبت یک درجه سرد‌ترین و شهرستان پلدشت با دمای مثبت ۲۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها
  • پیش‌بینی وضعیت هوا تا یکشنبه هفته آینده/ بارش باران و رعد و برق در این استان‌ها
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا