Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:05:58 GMT

برخورد دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی نمایشی نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۳۵۵۱

برخورد دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی نمایشی نیست

به گزارش خبرنگار مهر،  حجت الاسلام سید جواد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه لامرد ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی در امورات شخصی و اجتماعی تصریح کرد: در حکومت اسلامی همه آحاد جامعه دارای حق مساوی هستند و جهل و خرافه پرستی در حکومت اسلامی جایگاهی ندارد.

او گفت: وظیفه شیعیان در عصر امروزی، مومن زیستی و مومن آفرینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام موسوی ضمن تشکر از دستگاه قضا به دلیل ورود به پرونده های خلاف و مشکل دار افزود: عملکرد قوه قضائیه در مبارزه با مفساد اقتصادی نشان دهنده آن است که این برخوردها نمایشی نیست و از طرفی این حرکت باعث اعتمادسازی مردم نسبت به این قوه شده است.

او گفت: آغاز برداشتن گام چهارم کاهش تعهدات هسته ای خوب بوده، اما کافی نیست و ای کاش بسته ای از کاهش تعهدات، آماده و اجرایی شده بود، همانند افزایش درصد غنی سازی و استفاده از سانتریفیوژ های نسل های بالا که قابل تحسین است.

موسوی در پایان، به روز کتابخوانی اشاره کرد و گفت: کتابخوانی و کتابداری و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه و خانواده ها باید بیشتر شود، تا علاقه مندی نسل جدید نسبت به مطالعه کتاب با اهمیت تر شود.

کد خبر 4772964

منبع: مهر

کلیدواژه: مفاسد اقتصادی لامرد خطبه های نماز جمعه بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله ایلام شهرکرد راهپيمايي 13 آبان گرگان تئاتر کودک و نوجوان شیراز هفته وحدت قزوین بیرجند خطبه های نماز جمعه سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ سردار حیدر سوسنی گفت: در یک هفته گذشته همزمان با اجرایی نمودن طرح نور و با هدف سالم سازی فضای مجازی، در پایش شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا استان، بیش از ۸۴ تارنما حاوی محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل که دنبال کننده بالایی نیز داشته، استخراج و برحسب کیفیت جرائم ارتکابی با هماهنگی قضایی، اقدام متناسب قانونی در این خصوص صورت پذیرفت.

وی بیان کرد: همه محتوا‌های مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی حذف و تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها جهت رعایت قانون و حفظ هنجار‌های اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی تارنما‌های در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر احترام به خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم خصوصا خانواده‌ها در خصوص سالم سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه، اعلام داشتند که شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه‌های سازمان یافته و مجرمینی که بصورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتوا‌های مبتذل در فضای مجازی می‌نمایند در اولویت ماموریتی پلیس فتا با همکاری مراجع قضایی استان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان