Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@11:33:25 GMT

نیکی افشاگری کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۳۵۸۸

نیکی افشاگری کرد

به گزارش خبرگزاری سما، این پایگاه گزارش داد که نیکی هیلی، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در کتاب جدید خود به برخی از این اختلافات اشاره کرده است.

از بیشترین مسائلی که باعث اختلافات داخلی در آمریکا شده بود، تصمیم‌های اصلی ترامپ در مورد منطقه همچون انتقال سفارت آمریکا به قدس، خروج از برجام، خارج کردن کمک‌ها از آژانس کار و امدادرسانی آوارگان فلسطینی (آنروا) بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیلی رکس تیلرسون، وزیر خارجه پیشین آمریکا را به عنوان بزرگترین فرد متقابل با خود در دولت آمریکا به تصویر کشیده است. در حالی که هیلی از انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس حمایت می‌کرد، اما تیلرسون و مسئولان دیگر در شورای امنیت ملی آمریکا به شدت با این اقدام مخالف بودند.

هیلی در کتاب خود می‌گوید: من از این اقدام حمایت کردم، اما افراد دیگری در کابینه و کاخ سفید با این مساله مخالف بودند، آنها ادعا می‌کردند که انتقال سفارت منجر به وقوع خشونت‌هایی می‌شود که می‌تواند به روند صلح آسیب برساند؛ همانند آنچه که رخ داد... در هنگام انتقال سفارت از تل آویو به قدس، روند اختلافات داخلی بیشتر شد و شدت گرفت.

وی تصریح کرد: زمانی که جلسه شورای امنیت ملی برای بررسی مساله انتقال سفارت در اسرائیل برگزار شد، صدای اعضای این گروه بسیار بالا بود، آنها به هر روشی به صورت تلویحی اعلام کردند که اگر رئیس جمهور این کار را انجام دهد، آسمان به زمین می‌آید.

در دسامبر ۲۰۱۷، ترامپ رسماً قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت و در ماه مه ۲۰۱۸، سفارت آمریکا در قدس را افتتاح کرد.

310311

کد خبر 1321470

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا نیکی هیلی تیم ملی فوتبال ایران سهمیه بندی بنزین انتخابی جام جهانی 2022 بنزین پمپ بنزین مارک ویلموتس حسن روحانی ایالات متحده آمریکا بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری

به گزارش همشهری آنلاین، «مایوین» فیلمساز فرانسوی در مصاحبه‌ای با ایندی‌پندنت تجارب خود را در همکاری با جانی دپ در درام تاریخی «ژان دو باری» آشکارا به اشتراک گذاشته است و صراحتاً به مسائلی از جمله دخالت در فیلمنامه، تأخیر حضور در صحنه فیلمبرداری و دیگر پیچیدگی‌های این همکاری پرداخته است.

این فیلم نخستین حضور جانی دپ را در سینما از زمان مبارزه حقوقی پر سر وصدای او با همسر سابقش «امبر هرد» را رقم زد که نمایشی جنجالی در جشنواره کن ۲۰۲۳ داشت.

«مایوین» چالش های منحصر به فردی را که در طول تولید با آن مواجه بود برجسته کرده است و با اشاره به این که دپ مکررا از فیلمنامه منحرف می‌شود و تفسیرهای خودش از فیلمنامه را مقابل دوربین می‌برد که گاهی اوقات با کارگردانی برنامه‌ریزی شده فیلم در تضاد بود، می‌گوید: «جانی با نسخه جدیدی از فیلمنامه نزد من آمد که من آن را دوست نداشتم ... بنابراین بدون ایجاد تغییراتی که او می خواست آن را فیلمبرداری کردم ... که او این کار به عنوان یک توهین تلقی کرد».

رابطه کاری بین «مایوین» و «دپ» اغلب متشنج می‌شد. این کارگردان فرانسوی توضیح می‌دهد که بسیاری از اوقات دپ به پیام‌هایی که برای او می‌فرستاد پاسخ نمی‌داد و اغلب سر موقع سر صحنه حاضر نمی‌شود. همچنین مواردی وجود داشت که او مجبور شد برخی از دیالوگ‌های دپ را حذف کند، زیرا او قادر به تمرین یا کامل کردن لهجه خود نبود.

او افزود: «زمانی برای تمرین وجود نداشت. وقت خواستم اما به هر دلیلی در دسترس نبود... او مربی داشت، اما نمی توانست از قبل با او کار کند. بنابراین متوجه شدم لهجه او کامل نیست. بنابراین چند بار تصمیم گرفتم دیالوگ‌های او را حذف کنم».

این کارگردان در مصاحبه خود کوتاه نیامد و به بیان جزئیات مشکلات کار با دپ ادامه داد، از جمله اینکه دیگر بازیگران و عوامل فیلم به درستی نمی‌دانستند چه چیزی از او انتظار داشته باشند.

او ادامه داد: «باید صادق بود. فیلمبرداری با او سخت است... همه خدمه ترسیده بودند زیرا او نوع دیگری از شوخ طبعی دارد و ما نمی دانستیم که آیا او قرار است به موقع برسد یا آیا او برای گفتن دیالوگ‌هایش مشکلی دارد یا خیر ... حتی اگه به موقع سر صحنه حاضر می‌شد، عوامل فیلم از او می‌ترسیدند. از زمان فیلمبرداری هیچ رابطه عادی بین ما وجود نداشته است. جانی از نظر من یک نابغه بزرگ است اما او در دنیای دیگری است. من نمی توانم با او ارتباط برقرار کنم».

در حالی که «مایوین» اذعان کرد که ماهیت تیره رابطه آنها در صحنه به او کمک کرد تا رابطه واقعی‌تری بین شخصیت خود و دپ در فیلم ایجاد کند، او همچنین فاش کرد که قبل از فیلمبرداری فیلم، ارتباط شخصی آنها بسیار متفاوت بوده است.

در درام تاریخی «ژان دو باری»، دپ در نقش پادشاه لوئی پانزدهم بازی می‌کند و «مایوین» علاوه بر کارگردانی در نقش اصلی ژان دوباری در کنار بازیگرانی چون «بنجامین لاورنه»، «ملویل پوپو»، «پیر ریچارد»، «پاسکال گرگوری» و «ایندیا هیر» نقش‌آفرینی کرده و داستان فیلم درباره رابطه پرفراز و نشیب لویی پانزدهم با همسرش مادام دوباری است.

تصاویر جانی دپ و شارون استون در عربستان

کد خبر 846643 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم جاني دپ بازیگران سینما و تلویزیون جهان چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • اگر سر نترس دارید این کسب و کار پرسود است
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل | تمام فیلم‌های ما را بازبینی و بخشی‌هایی از آن‌ را حذف کردند! | ویدئو
  • تلاش ۲۰ کشور برای ممانعت از پاسخ ایران به اسرائیل | به اقدام متجاوزانه دیگر پاسخ قوی‌تر می‌دهیم | واکنش به حادثه امنیتی در سفارت ایران در فرانسه
  • آمریکا ممکن است مستشاران نظامی اضافی به سفارتش در کی‌یف بفرستد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • نخستین عکس از عامل تهدید سفارت ایران در پاریس
  • قصد آمریکا برای اعزام مشاورین نظامی بیشتر به اوکراین
  • تشدید اختلافات بین یهودیان آمریکا به دلیل جنگ غزه
  • آمریکا مشاور نظامی به اوکراین می‌فرستد