Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد امام جمعه موقت یزد با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی برای توسعه بیش از پیش کشور، گفت: برخورد سریع و قاطعانه با مفاسد اقتصادی جدی ترین مطالبه مردم از مسئولان نظام است.

آیت الله «سیدمحمد رضا مدرسی» در خطبه های این هفته 24 آبان ماه نماز جمعه یزد با اشاره به ضرورت برخورد با مفسدان اقتصادی، اظهار کرد: رویه قوه قضائیه در برخورد با مفاسد مختلف در کشور مطلوب است و باید بیش از پیش سرعت یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در برخورد مختلفین و مفسدان اقتصادی رعایت مسائل شرعی یکی از ضرورت‌های اجرایی است، افزود: مسئولان ارشد نظام بدانند رسیدگی سریع به پروندهای مفاسد اقتصادی یکی از جدی ترین مطالبات مردم در دست اندرکاران اجرایی کشور است. 

امام جمعه موقت یزد در ادامه با اشاره به اهمیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: برخی از سودجویان در آستانه فرا رسیدن انتخابات به عنوان رویداد مهم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ایران به دنبال دو قطبی کردن جامعه علیه ارزش های انقلابی نظام هستند.

مدرسی با بیان این که دشمنان نظام از ابتدا تاکنون به دنبال کمرنگ کردن ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: ملت ایران باید مراقب توطئه دشمنان در آستانه انتخابات باشند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش شورای نگهبان در تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات، ادامه داد: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت افراد به کف توجه می‌کند و مردم برای انتخاب باید به سقف نامزدها توجه کنند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان این که تأیید صلاحیت افراد فقط با ملاک قانون تعیین می‌شوند، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان با صلابت نسبت به تأیید و یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام می کند و از مسیر قانون لحظه ای فاصله نمی گیرد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت وحدت و همدلی برای توسعه بیش از پیش کشور، گفت: تبعیت از ولایت فقیه و تلاش برای همبستگی بیش از پیش تنها راه توسعه و پیشرفت کشور در تمام امور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام جمعه موقت يزد مفاسد اقتصادي نمازجمعه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: با توجه به وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف که همان ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی می باشد، خوشبختانه اعضای شعب ۱۹، ۲۰ و ۳۷ مجتمع شماره ۳ شورای حل اختلاف اهواز توانستند با اقدامی جهادی و در یک روز کاری ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال را با صلح و سازش مختومه کنند و این اقدام نشانگر اثرگذاری فراوان شورای حل اختلاف در حل و فصل دعاوی مردم است.

او می‌گوید: هر چه شورای حل اختلاف تقویت و مورد حمایت قرار بگیرد، آسیب های اجتماعی کاهش چشمگیر خواهد داشت و بر امنیت، آرامش و آسایش پایدار جامعه افزوده می شود.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های اعضای شوراهای حل اختلاف استان در کاهش تنش و دعاوی مردم، بر اهمیت دادن به گسترش صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها و تلاش مضاعف، پرونده های ارجاعی به شورای حل اختلاف را به صلح و سازش هدایت کنیم و در سال ۱۴۰۳ پرونده های مختومه با صلح و سازش را گسترش و افزایش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • حسینی‌پور رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد + سوابق
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • با حکم مخبر «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • استاندار مازندران رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد
  • «حسینی‌پور» رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز