Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@07:29:45 GMT

سفر وزیر ارشاد به شهرستان ابرکوه یزد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۳۷۴۰

سفر وزیر ارشاد به شهرستان ابرکوه یزد

ایسنا/یزد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در جریان برنامه‌های هفته کتاب که در یزد پایتخت کتاب ایران جریان دارد، به شهرستان تاریخی ابرکوه سفر کرد.

«سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در جریان سفر به شهرستان ابرکوه از بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمؤمنین (ع) به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع قرآنی کشور بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ارشاد سپس با حاج محمدکاظم بصیری یکی از فرهنگیان و نویسندگان برجسته شهرستان ابرکوه دیدار کرد و سپس جهت شرکت در برنامه گذر فرهنگی و هنری محله دروازه میدان ابرکوه، وارد بافت تاریخی این شهر شد و در جشن میانه پاییز که به مناسبت هفته وحدت در خانه تاریخی مستوفی برگزار شد، شرکت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ابركوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین

در مراسم گرامیداشت روز جهانی بنا‌ها و محوطه‌های تاریخی از استاد قربان مافی استادکار مرمت سازه‌های چوبی استان قزوین تقدیر شد. 

مرمت مدرسه علمیه التفاتیه، مدرسه دیانت، مناره‌های مسجد جامع، حسینیه امینی ها، سعدالسلطنه، امامزاده حلیمه خاتون از جمله خدمات ارزنده استاد مافی در زمینه حفاظت از آثار ارزشمند تاریخی قزوین است.

در این مراسم ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دارابی معاون میراث فرهنگی کشور و قائم مقام وزیر و جمعی از معاونین میراث فرهنگی استانها حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • وزیر ارشاد از راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی خبر داد
  • تجلیل از استادکار پیشکسوت حوزه میراث فرهنگی قزوین
  • ایران از ایکوموس خارج نشده است
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • مبارزه با سن گندم در مزارع شهرستان ابرکوه
  • اسماعیلی: گفتگوی عمیق در جامعه و فرهنگ ما جریان دارد
  • ساختمان‌های تاریخی نوغانداری تربت حیدریه ثبت ملی شد
  • اسماعیلی: گفتگوی ایران فرهنگی را گسترش داده ایم
  • اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است