Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@09:45:15 GMT

سهمیه ۳۰۰ لیتری بنزین برای تاکسی‌های اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۳۷۷۳

معاون عملیات یک شرکت تاکسی اینترنتی از اختصاص سقف سهمیه ۳۰۰ لیتری بنزین برای این رانندگان خبر داد و گفت: به ازای پیمایش هر ۱۰۰ کیلومتر ۷ لیتر بنزین سهمیه ای اختصاص می باید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هومن دمیرچی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص وضعیت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی پس از سهمیه‌بندی بنزین، اظهار کرد: با توجه به توافق صورت گرفته با وزارت کشور، به تاکسی‌های اینترنتی  با این شرط که رانندگان حداقل 200 کیلومتر در ماه پیمایش داشته باشند، سهمیه سوخت تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که سقف این سهمیه 300 لیتر است، افزود: به ازای پیمایش هر 100 کیلومتر 7 لیتر بنزین سهمیه ای اختصاص می یابد. سهمیه مذکور انتهای هر ماه کارت بانکی در قالب اعتبار بنزین واریز می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که رانندگان تاکسی‌های اینترنتی به هیچ عنوان نگران نباشند چراکه سهمیه خود را انتهای ماه دریافت خواهند کرد، ادامه داد:‌ ساز و کار اجرایی این برنامه با همکاری ما و وزارت کشور کاملا پیاده سازی شده است.

دمیرچی از ثابت ماندن قیمت کرایه تاکسی های اینترنتی خبر داد و گفت: سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی با این شرط عملیاتی شده که نرخ کرایه‌ها افزایش نیابد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ تاکسی فرسوده در ارومیه نیاز به نوسازی دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت الاسلام محمد خلیل‌پور روز یکشنبه افزود: متاسفانه نوسازی تاکسی‌های شهری سال‌هاست که به فراموشی سپرده شده که نیاز است تا شهرداری برنامه ریزی‌های لازم را در جهت نوسازی تاکسی‌ها با اخذ اعتبارات لازم و با مشارکت یکی از بانک‌های عامل با اعطای تسهیلات به تاکسی داران در دستورکار ویژه خود قرار دهد.   وی با اشاره به ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری اضافه کرد: در سال گذشته ۵۵ دستگاه اتوبوس شهری خریداری و وارد چرخه خدمت به شهروندان شد و تعدادی از اتوبوس‌ها هم در اقدامی قابل تحسین توسط همکاران سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بازسازی شده است.   عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: با توجه به ارسال لایحه پرداخت مبلغ یارانه ماهانه در راستای کمک هزینه نگهداری اتوبوس‌های شهری در جهت کمک به اتوبوس داران، شهرداری باید با لایحه جداگانه‌ای برای پرداخت یارانه به تاکسی‌های فرسوده سطح شهر نیز که در حال خدمت به شهروندان هستند، اهتمام ویژه داشته باشد.   خلیل‌پور با اشاره به لزوم پرداخت پاداش پایان سال برای رانندگان استیجاری افزود: باتوجه به اینکه رانندگان استیجاری نظیر دیگر همکاران شهرداری ۱۲ ماه در مجموعه زحمت می‌کشند، شهرداری پرداخت مبلغی را به عنوان عیدی و یا پاداش پایان سال را از محل ردیف بودجه رفاهی در دستور کار خود قرار دهد.

دیگر خبرها

  • استقبال رانندگان تاکسی شهر سنندج از «طرح زندگی با آیه‌ها»
  • افزایش ۱۸ میلیون لیتری تولید بنزین در دولت سیزدهم
  • ۶۰۰ تاکسی فرسوده در ارومیه نیاز به نوسازی دارد
  • قیمت بنزین سهمیه ای و آزاد مشخص شد
  • کاریکاتور/ شگرد تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها
  • چرا شیوه اعطای «سهمیه بنزین به خودرو » باید به «سهمیه به نفر» تغییر کند؟
  • اجاره ماهانه ۴.۵ میلیون تومانی کارت سوخت کلید خورد
  • بازار سیاه اجاره کارت سوخت برای عید؛ ماهی ۴.۵ میلیون تومان!
  • بازار سیاه اجاره کارت سوخت برای شب عید / ماهی ۴.۵ میلیون تومان!
  • این هم شگرد جدید تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها