Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@10:15:33 GMT

سلفی جیمی جامپ پرتغالی با رونالدو +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۳۷۸۱

سلفی جیمی جامپ پرتغالی با رونالدو +فیلم

سلفی جیمی جامپ پرتغالی با رونالدو +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: سلفی جیمی جامپ رونالدو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر خطاب به ریو فردیناند:آرام باش، تن هاخ فصل بعد هم هست!

جیمی کرگر باور دارد پیروزی منچستریونایتد به معنای ادامه همکاری این باشگاه با اریک تن هاخ است. 

طرفداری | بازیکنان سابق منچستریونایتد و لیورپول به بازی جذاب امروز واکنش نشان دادند. 

جیمی کرگر روز جمعه در یادداشت هفتگی‌اش برای تلگراف نوشته بود جام حذفی نقش به‌سزایی در آینده اریک تن هاخ دارد. کرگر باور داشت در صورت شکست سرمربی هلندی، او طی تعطیلات ملی تا آستانه اخراج پیش می‌رود اما پیروزی مقابل رقیب سنتی به معنای ادامه حضور او روی نیمکت اولدترافورد خواهد بود. بازیکن سابق لیورپول که همیشه منتقد تن هاخ بوده است، او را سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد نمی‌بیند. از دید او، تیم تحت هدایت تن هاخ طی دو سال حضور او سبک بازی مشخصی ندارد. با این حال در نهایت شیاطین سرخ در بازی امروز به برتری دست یافتند و با توجه به شکست تاتنهام و تساوی استون ویلا، به نظر می‌رسد اریک تن هاخ ضمانت ادامه همکاری را حداقل تا پایان فصل دریافت کرده است. یونایتد در نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف کاونتری سیتی می‌رود و تا منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شش امتیاز فاصله دارد. 

پس از پیروزی منچستریونایتد مقابل لیورپول، واکنش‌ها در شبکه‌‌های اجتماعی ادامه دارد. در حالی که گری نویل در اینستاگرام به پیروزی محبوبش پرداخته بود، ریو فردیناند مستقیما جیمی کرگر را هدف قرار داد. او با انتشار عکس مشهورش که مقابل اسطوره لیورپول شادمانی می‌کند، از رسیدن به ومبلی ابراز خوشحالی کرده بود:

فردیناند این عکس را با کپشن «ومبلی» منتشر کرده است. 

جیمی کرگر با مشاهده توییت فردیناند خطاب به او نوشت:

آرام باش! منچسترسیتی شما را به راحتی در فینال خواهد برد و اریک تن هاخ برای فصل بعد هم خواهد ماند. بردی نیست که فکرش رو میکنی! 

پاسخ کرگر به فردیناند 

منچستریونایتد و لیورپول هفت آوریل در چارچوب بازی برگشت لیگ برتر یک بار دیگر در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم خواهند رفت. با توجه به شانس قهرمانی قرمزهای آنفیلد و تکاپوی شیاطین سرخ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، از همین حالا حساسیت آن بازی افزایش یافته است.  

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • ژائو کانسلو: پرتغال به کریستیانو رونالدو وابسته نیست
  • تصمیم ستاره محبوب گواردیولا: جدایی از سیتی
  • فیلم| سلفی هادی چوپان با کلاه قشقایی
  • (ویدئو) سلفی هادی چوپان با کلاه قشقایی
  • جیمی کرگر خطاب به ریو فردیناند:آرام باش، تن هاخ فصل بعد هم هست!
  • پیشنهاد به رونی و واردی: در رینگ مبارزه کنید!
  • انیمیشن عمر مومنی در مورد شوخی جیمی کرگر با کیت عبدو (زیرنویس فارسی)
  • کانسلو بازی با اتلتیکومادرید را از دست داد
  • (عکس) هادی چوپان به رؤیایی‌ترین شکل ممکن جایزه قهرمانی‌اش را گرفت
  • آتش‌بازی هادی چوپان جلوی چشم آرنولد + فیلم | شوارتزنگر باز هم با گرگ ایرانی سلفی گرفت