Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@08:42:07 GMT

محمد صفدی نخست‌وزیری لبنان را پذیرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۰۳۸۱۶

رسانه‌های لبنانی به نقل از جبران باسیل، وزیر خارجه این کشور، اعلام کردند محمد صفدی، وزیر دارایی پیشین لبنان، موافقت خود را برای تشکیل دولت جدید این کشور اعلام کرده است.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر خارجه دولت لبنان نخست وزیری لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا با درخواست از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای خاتمه بخشیدن به جنگ غزه، گفت اگر او در کاخ سفید حضور داشت، جنگ غزه به وقوع نمی‌پیوست.

به گزارش ایسنا، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا از «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا هرچه سریع‌تر به جنگ در نوار غزه پایان دهد.

ترامپ روز یکشنبه و در مصاحبه با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» گفت اگر او رئیس‌جمهور بود، جنگ غزه رخ نمی‌داد.

بنا بر این گزارش، این اولین بار است که ترامپ پس از عملیات «طوفان الاقصی» و حملات رژیم صهیونیستی به غزه خواستار پایان دادن به جنگ غزه شده است.

ترامپ در مصاحبه درباره اسرا یا شروط دیگری که برای میانجی‌گری در آتش‌بس از آن حمایت خواهد کرد، سخنی به میان نیاورد.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه درباره جنگ غزه چه حرفی برای نتانیاهو دارد، خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «تو باید به این کار پایان دهی و آن را به سرعت انجام دهی و به دنیای صلح بازگردی. ما به صلح در جهان و خاورمیانه نیاز داریم».

حدود ۲ هفته قبل، رئیس‌جمهور سابق آمریکا پس از آنکه سابقا انتقاداتی از اسرائیل، چه به‌دلیل کشتار تعداد زیادی از غیرنظامیان فلسطینی و چه شکست آن در مقابله با حمله حماس داشت، حمایت خود را از جنگی که ارتش اشغالگر به مدت پنج ماه در نوار تحت محاصره غزه به راه انداخته اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • اعتراض‌ها به تاکید آلمان بر حمایت از رژیم صهیونیستی
  • اعتراض‌ها به تاکید آلمان بر حمایت از صهیونیست‌ها
  • هفته بیست و یکم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل پیکان
  • گفت‌وگوی اردن و آمریکا برای آتش‌بس فوری در غزه
  • «اوربان» خطاب به مجارها: بروکسل را اشغال کنید
  • دیدار سران گرجستان و جمهوری آذربایجان با محوریت همکاری‌های استراتژیک
  • دیدار سران گرجستان و آذربایجان با محوریت همکاری‌های استراتژیک
  • ترودو: هر روز به کناره‌گیری از نخست وزیری فکر می کنم
  • استعفای وزیر دفاع لیتوانی در پی اختلاف با نخست وزیر