Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ غلامعلی نوربخش روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل امداد رسانی سریعتر تیم‌های آتش‌نشان و جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر، محور بروجن به لردگان تا اطلاع ثانونی مسدود اعلام شد.

وی با بیان ینکه این حادثه رانندگی تلفات جانی و مصدوم در بر نداشت ، اظهار داشت: کامیون حامل مواد پتروشیمی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور لردگان به بروجن یکی از محورهلای پر تردد استان چهارمحال وبختیاری و محور ترانزیت جنوب به مرکز کشور است که روزانه بیش از ۳۲ هزار تردد دراین محور انجام می شود.

فرادنبه در شهرستان بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

برچسب‌ها پلیس راه بروجن حوادث رانندگی چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه بروجن حوادث رانندگی چهارمحال وبختیاری پلیس راه بروجن حوادث رانندگی چهارمحال وبختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۰۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی در گچساران با سه کشته و یک مصدوم

سرهنگ سید مسعود جهان‌بین گفت: در پی تصادف یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه کامیون کشنده در حوالی فرودگاه گچساران و مقابل پمپ بنزین شرکت نفت دوگنبدان، بلافاصله ماموران گشت پلیس راهور و انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه ساعت ساعت ۲ و ۲۵ دقیقیه بامداد امروز(شنبه) اتفاق افتاد بیان کرد: در این سانحه رانندگی راننده و ۲ نفر از سرنشینان خودرو سواری سمند جان باخت.

جهانبین ابراز کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور و در حال بررسی است.

وی تاکید کرد: یک نفر از مصدومان این حادثه جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید رجایی شهر دوگنبدان منتقل و وضعیت جسمانی آن مطلوب است.

جهانبین تصریح کرد: عدم بهره برداری از فاز سوم کمربندی موجب تردد ناوگان حمل و نقل مسافر در معابر شهری گردیده که علاوه بر اخلال در تردد وسایل نقلیه موجب بروز حوادث ترافیکی بویژه تصادفات جرحی و فوتی گردیده که ادامه روند به شکل کنونی احتمال وقوع تصادفات بیشتر را دارد.

رئیس پلیس راهور گچساران، به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • مسدود شدن جاده‌ های چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • مسدود شدن جاده‌های چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • پیام رسان‌های فیلترشده به زودی در دسترس مردم ؟!
  • پیام رسان های فیلترشده به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرند
  • آماده باش دستکاههای خدمات رسان درچهارمحال وبختیاری
  • ممنوعیت تردد شبانه تانکر‌های حمل سوخت در جاده قدیم سنندج- مریوان
  • تردد کشنده‌ها در محور‌های سنندج -مریوان ممنوع شد
  • مصدومیت ۵ نفر در حادثه واژگون شدن پژو در محور بروجن- مجلسی
  • سانحه رانندگی در گچساران با سه کشته و یک مصدوم
  • سانحه رانندگی در گچساران سه کشته داشت